$
הייטק והון סיכון

SalesPredict של קירה רדינסקי מגייסת מיליון דולר מפיטנגו

החברה פיתחה כלי שמתחבר למערכת ה-CRM של חברות ומציג בתוך דקות רשימת לקוחות פוטנציאליים - בהתבסס על נתוני הארגון ומידע מרשתות חברתיות. רדינסקי הוגדרה בידי MIT בתור אחת הממציאות הצעירות המבטיחות בעולם

אסף גלעד 09:2822.08.13
חברת התוכנה SalesPredict של היזמים קירה רדינסקי וירון זכאי-אור מגייסת מיליון דולר בהובלת פיטנגו, אפטרדוקס של יוצאי אמדוקס ו-RSL. הטכנולוגיה של סיילספרדיקט מפיקה עבור אנשי מכירות בארגונים את רשימת הלקוחות הרלוונטיים להם ביותר (לידים) על בסיס טכנולוגיית כריית מידע ממערכות המחשוב שלהם.

רדינסקי, סמנכ"לית הטכנולוגיות של החברה, צוינה לאחרונה ברשימת הממציאים הצעירים העולמית מתחת לגיל 35 ע"פ כתב העת היוקרתי MIT Technology Review, רשימה בה כיכבו בעבר מארק צוקרברג, דיוויד קארפ מטאמבלר וג'וני אייב מאפל.

 

קירה רדינסקי קירה רדינסקי

 

רדינסקי (27) , שסיימה לאחרונה הדוקטורט במדעי המחשב מהטכניון, זכתה בדירוג לאחר שפיתחה מערכת המבוססת על כריית מידע ומאפשרת לחזות מגמות עתידיות על בסיס קשרים לא צפויים במגמות היסטוריות. את המערכת פיתחה רדינסקי במהלך התמחות במטה מיקרוסופט ברדמונד. היא הדגימה את יכולותיה באמצעות חיזוי התפרצות מחלת הכולרה בקובה: המערכת הממחושבת זיהתה בהתבסס על מידע ממקורות שונים, כגון קריאת ארכיון הכולל 150 שנה של כתבות בעיתונות ועוד יותר מעשר שנות ויקיפדיה, כי הכולרה מופיעה תמיד לאחר בצורת שבאה שנה לאחר שטפון.

 

רשימת לידים תוך רבע שעה

 

את יכולות כריית הנתונים מביאה רדינסקי לסיילספרדיקט - הפעם כדי לעשות מזה כסף. היא תציג לאיש המכירות את הלידים הרצויים לו ביותר בכדי לפנות אליהם, ונכנסת לנישה של חברות ישראליות אחרות שמפיקות לידים לאנשי מכירות בתחום הטכנולוגי, בהם מינטיגו ולידספייס. סיילספרדיקט אינה מתחרה בהם. בעוד האחרות עוסקות במציאת לידים חדשים, סיילספרדיקט מטייבת ומתעדפת לידים קיימים במערכת. המנכ"ל זכאי-אור אמר ל"כלכליסט" כי היתרון של סיילספרדיקט נעוץ בשילוב בין ביג דאטה לחיזוי אנליטי, ומקנה לאנשי המכירות ידע שמעולם לא היה להם קודם ברשותם.

 

מוצר שמאפשר לייעל את עבודת אנשי המכירות מוצר שמאפשר לייעל את עבודת אנשי המכירות צילום: shutterstock

 

סיילספרדיט פיתחה אפליקציה ארגונית להורדה מחנות האפליקציות של סיילספורס. היא מתחברת למערכת ה-CRM של החברה, המצויה גם היא על גבי הענן של סיילספורס, סורקת אותה ומפיקה את רשימת הלידים המתועדפים עבור איש המכירות בארגון. הטריק נמצא בדרך ההפקה של הרשימה הזו: לאחר סריקה של רשומות הלקוחות של החברה, מאגר ה-CRM על גבי מערכת הסיילספורס שלה, מבצעת סיילספרדיקט עבודת השוואה אל מול הרשתות החברתיות. כמו למשל, עד כמה הלקוח עוקב אחרי החברה ברשתות החברתיות, כיצד נראים הרגלי הגלישה שלו, וכן מוודאת את פרטי הקשר של איש המכירות בהתבסס על המקורות השונים.

 

המיוחד במערכת של סיילספרדיקט הוא שהיא ניתנת להורדה מיידית מחנות האפליקציות המקוונת אל מחשבי הארגון ולהתחיל לעבוד בתוך רבע שעה. זכאי-אור אומר כי אנשי מכירות שעשו שימוש באפליקציה חוו עלייה של 50% עד 75% בכמות ההזדמנויות העסקיות החדשות כתוצאה משימוש במערכת הישראלית.

 

רונה שגב-גל, השותפה מפיטנגו שמשתתפת בסיבוב ההשקעה אמרה: "ככל שתהליכי אוטומציה במכירות יתפתחו, צוותי מכירות לא יוכלו עוד להסתמך על תהליכים מבוססי אדם לטובת הדרכתם בתהליך המכירה. סיילספרדיקט מספקת פתרון מעולה לכמות המידע העצומה שמחייבת עיבוד מתוחכם, ואנחנו תמיד מחפשים הזדמנויות כאלו להשקעות סיד".

 

קודם לכן גייסה סיילספרדיקט 170 אלף דולר בהשקעת אפטרדוקס, SG ומשקיעים פרטיים, על פי IVC. כיום מעסיקה החברה שבעה עובדים בנתניה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x