• תפריט
IT

טלדור השלימה פרויקט שדרוג מערכת CA

מערכת התמיכה, שמסייעת באיתור ופיתרון תקלות בזמן אמת, מותקנת במחשבי אל על. הגרסה החדשה שלה מאפשרת ניתוב אוטומטי של פניות לצוותי תיקונים. שווי הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים

כלכליסט 15:5025.11.12

חברת טלדור הודיעה על השלמת פרויקט לשדרוג מערכת התמיכה הפנימית לשירותי מחשוב של CA, המותקנת בחברת התעופה אל על. החברה עושה שימוש במערכת השירות CA Service Desk Manager למעלה מעשור. המערכת היא פיתרון לתמיכת IT שמאפשר לאנשי תמיכה לקבל מידע על קריאות שירות פעילות, באמצעות

תצוגה דינמית שמתעדכנת בזמן אמת.

 

בנוסף, קיים במערכת ממשק לשירות עצמי שמאפשר לפונים לדווח על בקשות ותקלות. משתמשי הקצה יכולים להשתמש בבסיס הידע של המערכת לטובת תפעול עצמי של התקלה ולצמצם בכך את העומס על מוקד התמיכה. המערכת מאפשרת ניתוב אוטומטי של פניות ותקלות לצוותים מקצועיים Level-2 , ובכך מסייעת לקיצור זמן הטיפול בפניות ובתקלות. שווי הפרוייקט מוערך במאות אלפי שקלים.

 

במסגרת הפרויקט שדרגה טלדור את מערכת CA Service Desk Manager לגרסה 12.5 העדכנית ביותר. מערכת CA Service Desk Manager מתממשקת למספר מערכות בארגון - מערכות לניהול הרשאות ומערכות רכש ומאפשרת ללקוח לנהל מערכי שירות שונים ולטפל במהירות וביעילות באירועים, בקשות שירות, תקלות, בקשות שינוי ועוד. מדובר במערכת גמישה שניתן יהיה להרחיב לתחומים נוספים כגון ביטחון ואחזקה - בקלות יחסית, תוך ביצוע שינויים והתאמות מינימליים.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x