$
הייטק והון סיכון

Yotpo הישראלית חתמה על הסכמי שיתוף פעולה עם פייסבוק ופינטרסט

החברה, שנוסדה בשנת 2011 על ידי עומרי כהן ותומר תגרין, פיתחה מערכת לניהול תוכן גולשים וגייסה עד היום 50 מיליון דולר. היא מעסיקה 200 עובדים ומבקשת לגייס 150 נוספים בשנה הקרובה

מאיר אורבך 14:1502.01.17

יוטפו חברת הסטארט-אפ מתל אביב מדווחת על הסכם שיתוף פעולה עם פינטרסט במסגרתו תשולב פלטפורמתה שיווק של יוטפו ברשת של Pinterset . במקביל הודיעה החברה על הרחבת הסכם שיתוף הפעולה שלה עם פייסבוק במסגרתו ניתן יהיה להטמיע תוכן גולשים כמודעות בפייסבוק. "זהו הסכם אסטרטגי ומשמעותי מאוד עבור החברה" אומר תומר תגרין, מנכ"ל ומייסד Yotpo. "אנחנו משלבים שם הרבה מעבר לטכנולוגיות שלנו ונותנים לאתרים מגוון רחב של פתרונות ויכולת להשאיר את המשתמשים כדי לעזור לעסקים להתמודד עם הבעיה הגדלה של שיווק אונליין"

 

Yotpo נוסדה בשנת 2011 על ידי עומרי כהן ותומר תגרין כדי לתת מענה לעסקים לשווק את עצמם באינטרנט. בחברה מועסקים 220 עובדים בישראל וארה"ב, והחברה מבקשת לגייס 150 עובדים נוספים במהלך השנה הקרובה. החברה גייסה עד היום 50 מיליון דולר מבסמר, מרקר בלמברג, אינוביישן אנדברס של אריק שמידט, חממת אקספלור, 2BANGELS ורודיום. מוצרי החברה מותקנים ב-200 אלף אתרים פעילים, אליהם נרשמות כניסות מ-200 מיליון מחשבים או מוצרי מובייל שונים בכל חודש, המסכמים יחד יותר מחצי מיליארד צפיות חודשיות.

 

Nייסדי החברה, תומר תגרין ועומרי כהן Nייסדי החברה, תומר תגרין ועומרי כהן צילום: יח"צ

 

Yotpo פיתחה מערכת לניהול המלצות גולשים, שמאפשרת לעסקים לייצר תוכן מהמשתמשים שלהם (חוות דעת, שאלות ותשובות, תמונות ובקרוב גם וידיאו) דרך מכשיר המובייל של האחרונים. לאחר מכן הפלטפורמה גם מסייעת לעסק לשווק את עצמו בערוצים שונים דרך תוכן הגולשים ובאמצעות שיתופי פעולה שונים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x