Massive Impact הישראלית נרכשה על ידי חברה טאיוונית
תאגיד המובייל הטייוואני GMobi רכש את חברת הפרסום המקוון הישראלית. מאסיב אימפקט גייסה עד היום 10 מיליון דולר ויש לה כמיליארד משתמשים ב-190 מדינות
חברת GMobi הטיוואנית רוכשת את חברת הפרסום המקוון הישראלית מאסיב אימפקט. הרכישה תאפשר לחברה הטייואנית להגדיל את כוחה בבפרסום במובייל וברשתות החברתיות. סכום העסקה לא פורסם.
- מצפים ליותר: אינטל התנהלה כאחרונת החובבניות
- Wipro ההודית משקיעה 1.5 מיליון דולר בחברת סייבר ישראלית
- לא האקרים: חברות הסייבר רוצות את העובדים שלהם עם תואר
על פי הדיווח של החברה הרוכשת, למאסיב אימפקט יש כמיליארד משתמשים ב-190 מדינות עם לקוחות מובילים בתעשיית הגיימינג, הפיננסים ועוד. בין לקוחות מאסיב אימפקט ניתן לציין את סיסטי, טנסנט, באידו ועוד. עד היום גייסה מאסיב אימפקט 10 מיליון דולר מקרן ההון סיכון הישראלית ג'מיני, מבנק ההשקעות סופטבנק ומספקית הסלולר הסינגפורית סינגטל. בראיון שהעניק ספי שפירא, מנכ"ל ומייסד מאסיב אימפקט, ל"כלכליסט" ב-2014 הוא סיפר שהחברה מוכרת בכ-30 מיליון דולר. אך על פי הערכה מכירות אלו ירדו משמעותית כיום. לדברי שפירא הרכישה תחזק את פעילות הפרסום של GMobi .
המכירה לחברה הטייוואנית אינה מפתיעה מכיוון שעיקר פעילותה של החברה הישראלית בשנים האחרונות היתה במזרח אסיה. כאשר גם מנכ"ל החברה שפירא בילה חלק ניכר מזמנו שם. בעבר קיוותה החברה ללכת בדרכה של אמובי, שנרכשה על ידי סינגטל בכ-300 מיליון דולר. אך נראה שלמרות שסינגטל היא משקיעה של מאסיב אימפקט, סכום הרכישה של הראשונה היה גבוה בהרבה מהסכום שבו נרכשה מאסיב אימפקט כעת.