$
הייטק והון סיכון

טאבולה מרחיבה את ההסכם שלה עם NBC

במסגרת ההסכם החדש תשתמש NBC בטכנולוגיות של טאבולה בכל האתרים של הקבוצה על גבי מחשבים ומובייל. בנוסף, תאגיד המדיה ישמש כיועץ למערכת הפרסום של החברה הישראלית

מאיר אורבך 14:5524.05.16

חברת טאבולה חתמה על הסכם להרחבת שיתוף הפעולה שלה עם חטיבת החדשות של תאגיד המדיה NBCUniversal. במסגרת ההסכם החדש תשתמש NBC בטכנולוגיות החיזוי של טאבול וכן במערכות פרסום Native בכל האתרים של הקבוצה על גבי מחשבים ומובייל.

 

בנוסף, תשמש NBC כיועצת למערכת הפרסום של טאבולה ותציע משוב ורעיונות לשיפור המוצר. מערכת גילוי התוכן של טאבולה עוקבת אחר מאות אותות בזמן אמת – מיקום, מערכות חברתיות, מכשירים, הפניות טקסט ועוד, המאפשרים לה להתאים את התוכן לגולשים.

 

אדם סינגולדה. מייסד טאבולה אדם סינגולדה. מייסד טאבולה צילום: David Pexton

 

 דו"ח עדכני של חברת קומסקור קבע שטאבולה הצליחה להגיע למילארד גולשים בחודש מרץ האחרון, שנייה רק לפייסבוק, 200 מיליון גולשים דרך מכשירי המובייל ועוד 800 מיליון גולשים דרך מחשבים שולחניים.

 

על פי הדיווח של טאבולה עצמה היא יותר מהכפילה את מספר הגולשים שלה מאז שנה שעברה והתרחבה למדינות כגון ברזיל, מקסיקו, נו זילנד, רוסיה ועוד. כמו כן חתמה החברה על שורה של הסכמים משמעותיים עם מיקרוסופט, AOL ואחרות אשר הגדילו משמעותית את החשיפה לתוכן שהיא ממליצה עליו.

 

טאבולה שהוקמה על ידי אדם סינגולדה ב-2006 מעסידה כיום כ-350 עובדים מתוכם 100 בישראל . החברה גייסה עד היום מעל ל-150 מיליון דולר בין משקיעיה קרן ההשקעות פידיליטי,חברת ההוצאה לאור Advance Publications, הבעלים של Condé Nast, קרן ההון סיכון של חברת התקשורת קומקאסט, המשקיע קרלו דה בנדטי, Groupe Arnault הבעלים של ענקית המותגים LVMH וחברת המדיה יאהו יפן, פיטנגו מרקר ואוורגין ואייל גורה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x