• תפריט
אפליקציות

טוויטר מחזרת אחרי עיתונאים: "כלי התקשורת לא צריכים לראות בנו איום"

רואן ברנט דירקטור בכיר למדיה ברשת החברתית אמר בכנס של משרד החוץ שהשימוש בווידיאו בזמן אמת הופך לצורה חדשה של עיתונות; מספר הצפיות בסרטונים בטוויטר צמח פי 220 בשנה האחרונה

נמרוד צוק 14:3409.05.16
"זה נכון שפייסבוק חזקים יותר מאיתנו בישראל, אבל לכן אנחנו פה, כדי לנסות ולשנות את המצב", כך אמר הבוקר רואן ברנט, דירקטור בכיר למדיה בטוויטר, בכנס שערך משרד החוץ בנושא השימוש בטוויטר ככלי לעיתונאים. לדבריו, החברה מתכננת להרחיב את שיתוף הפעולה עם המשרד וגופים אחרים בישראל כדי לחזק את נוכחותה בשוק המקומי.

 

"אם יש כלי תקשורת שרואים בטוויטר איום כלכלי זו גישה מוטעית לדעתי - אי אפשר לספר סיפור עיתונאי שלם, כולל ההקשר, ב-140 תוים. טוויטר מיועד יותר לדיווחים בזמן אמת על אירועים חיים ולפרסום טיזרים לכתבות, מדובר בשני עולמות משלימים שלא מתחרים זה בזה", הוא אמר.

שידור חי של פריסקופ שידור חי של פריסקופ

 

"הרבה כלי תקשורת עדיין משתמשים בטוויטר באמצעות חשבונות אוטומטיים שמציגים את כותרת הידיעה ואחריה קישור - אפשר להשיג ככה מעט קליקים, אבל הרבה משתמשים יתעלמו ולבסוף יפסיקו לעקוב אחרי החשבון. הדרך הנכונה להשתמש בטוויטר לקידום תכנים עיתונאיים היא באמצעות ציוצים אישיים של העיתונאי עצמו ויצירה של דיון בעקבות ציוץ או כתבה", הוא אמר.

 

ברנט הדגיש את ההשקעה של טוויטר בווידיאו, כאשר מספר הצפיות בסרטונים בפלטפורמה צמח לדבריו פי 220 בשנה האחרונה. "אנחנו רואים שימוש של עיתונאים באפליקציית פריסקופ ככלי לדיווח בזמן אמת, זו הופכת לצורה חדשה של עיתונות. בטוויטר ציוצים שכוללים וידיאו מקבלים 62% יותר ריטוויטים".

 

לדברי ברנט, המינוי של ג'ק דורסי למנכ"ל החברה לא הביא לשינוי משמעותי באופן בו היא מתנהלת מול עיתונאים וגופי מדיה. "דורסי מונה כדי לסייע בהגדלת מספר המשתמשים, אבל העיסוק המרכזי שלו הוא בפיתוח המוצר", הוא אמר.
בטל שלח
    לכל התגובות