$
כלכליסט-טק

ברק אובמה, מהיום גם בסנאפצ'ט

לנשיא האמריקאי יש כבר חשבונות בכמה רשתות חברתיות וכעת, לקראת נאום "מצב האומה" האחרון שלו, הוא מתחבר גם לסנאפצ'ט על מנת לשתף תכנים מאחורי הקלעים

הראל עילם 12:14 12.01.16

 

אחרי טוויטר, פייסבוק, יוטיוב, רדיט ואינסטגרם, הגיע תורה של סנאפצ'ט: הבית הלבן הודיע שהוא פותח חשבון רשמי באפליקציית ההודעות המיידיות, לקראת הנאום לאומה האחרון של הנשיא ברק אובמה, שיערך הלילה (ג').

סנאפצ'ט השיקה כלי לאימות חשבונות רשמיים רק בנובמבר האחרון, שנים לאחר שטוויטר ופייסבוק השיקו כלים דומים. במקרה של סנאפצ'ט, החברה מכנה את הכלי Official Stories. חשבונות מאומתים מופיעים עם אמוג'י מיוחד. זהו שינוי משמעותי לאפליקציה שעד כה ביססה את עצמה בעיקר בזכות האנונימיות שלה.

צילום: סנאפצ'ט צילום מסך

 

הבית הלבן מתכוון להשתמש בסנאפצ'ט על מנת לשדר תכנים "מאחורי הקלעים", כגון עבודות ההכנה והפקה לקראת הנאום.

 

ג'ושוע מילר, ראש חטיבת פיתוח המוצרים בבית הלבן, הסביר בבלוג הרשמי של ממשלת ארצות הברית כי הם חברו לסנאפצ'ט כחלק מהאסטרטגיה שלהם "לפגוש את הקהל היכן שהוא נמצא", וציין כי 60% מהתושבים הצעירים במדינה, בגילאי 13 עד 34, משתמשים בסנאפצ'ט. הוא הוסיף גם כי לסנאפצ'ט יש כמאה מיליון משתמשים בכל העולם.

 

משתמשים יוכלו לחפש את החשבון WhiteHouse או לסרוק את ה-snapcode היעודי שהבית הלבן הוציא עבור הנאום. כמה תמונות כבר עלו לחשבון הרשמי, עוד לפני תחילת הנאום.

 

לאחר הנאום, בדומה לשנה שעברה, הנשיא מתכוון להתראיין גם לערוץ ביוטיוב. הפעם הוא ירואיין על ידי דסטין סנדלין מ-SmarterEveryDay, אינגריד נלסן הידועה גם כ-Missglamorazzi והאנימטור הידוע כ-Swoozie. לכל אחד מהם יש למעלה מ-3.5 מיליון עוקבים ומאות מיליוני צפיות לסרטיהם. השלושה ישלבו בראיון גם שאלות ששלחו המעריצים שלהם ואנשים רנדומליים מהאינטרנט, שישתמשו בתגית #youtubeaskobama.

x