$
אינטרנט

פייסבוק מפתחת פיד נפרד, לתכני שופינג בלבד

הרשת החברתית בוחנת שני כלים חדשים שישמחו את המפרסמים והמשווקים - ועשויים להעיק על המשתמש: הראשון הוא פיד סלקטיבי שמציג רק פוסטים מעמודים שמשווקים מוצרים והשני - סוג חדש של פרסומות בולטות, מהן ניתן לקנות מוצרים ישירות

נמרוד צוק 12:3213.10.15
פייסבוק בוחנת שני כלים חדשים שנועדו לאפשר למפרסמים להגדיל את היקף המכירות שלהם דרך הרשת החברתית: פיד סלקטיבי לתכני שופינג וסוג חדש של מודעת מובייל, שנפתחת לחלון מכירה על מסך מלא. שני הפיצ'רים נבחנים בשלב זה על קבוצה מצומצמת של משתמשים.
פיד השופינג מופיע ברשימת המועדפים באפקליציית המובייל, כאשר ההקלקה עליו תציג את רשימת הפוסטים המסחריים האחרונים מדפי פייסבוק שרלוונטיים לפרופיל המשתמש, המפעילים חנות וירטואלית כחלק מהדף.

 

מחריבה את שירותיה למפרסמים. פייסבוק מחריבה את שירותיה למפרסמים. פייסבוק

 

הפיצ'ר השני, המכונה פייסבוק Canvas, הוא סוג חדש של כלי פרסומי שנראה בשלב הגלילה כמודעה רגילה, אבל כאשר מקליקים עליו הוא נפתח למסך מלא בו יכול מפרסם לאפשר למשתמש בחירה בין וריאציות שונות של המוצר, בין צבעים שונים (במקרה של רכישת בגדים) ואפשרויות שונות להתאמה אישית. בסוף התהליך ניתן להזמין את המוצר ישירות מתוך פייסבוק, ללא צורך בפתיחת אתר או אפליקציה חיצוניים.

 

המהלך הוא המשך להשקת פיצ'ר החנויות הווירטואליות שחשפה החברה בחודש שעבר, בשיתוף אתר המסחר האלקטרוני שופיפיי, שמאפשר לבעלי דפים מסחריים נבחרים למכור מוצרים ישירות בתוך עמודי המותג שלהם. הרשת החברתית ממשיכה להרחיב ולפתח את עסקי הפרסום שלה, מקור רווח עיקרי עבורה. שילוב המודעות בפיד מקשה על חוסמי פרסומות למיניהם, מה שבעיקר מעיק על המשתמשים או זוכה להתעלמות מצידם.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x