$
כלכליסט-טק

מה עושה להקה ישראלית שזוכה להתעלמות ברדיו? משחק מובייל

ארז נווה, מוזיקאי ומפתח מובייל יצר אפליקציית משחק לקידום הלהקה שלו. המטרה של המשחק היא לנווט בין מכשולים בדמות סטטוסי פייסבוק וסרטוני יוטיוב כדי לקבל תובנות על החיים

הראל עילם 18:03 05.09.15

 

כששיר חדש יוצא לרדיו או לרשת בדרך כלל שומעים אותו פעם, פעמיים או חמישים, ושוכחים ממנו. ארז נווה, מוזיקאי ומפתח משחקים ישראלי, החליט להעשיר קצת יותר את החוויה ולשלב בין שתי האהבות הגדולות שלו: הוא יצר משחק מובייל סביב הסינגל החדש של הלהקה שלו, "Bush Babies". המשחק זמין להורדה כאפליקציה באייפון ובאנדרואיד, וכן בגרסה מקוונת לדפדפן.

השיר, "Sea of Information", המדבר על ים המידע שמציף אותנו ברשת, לא מהווה רק מוזיקת רקע במשחק - הוא נושאו המרכזי. על השחקן לנווט בין מכשולים כמו סרטונים מיוטיוב ועדכונים מפייסבוק כדי להגיע לתובנות לגבי חייו. מי שיצליח לסיים את המשחק יוכל להוריד את השיר בחינם, לצד שירים נוספים וקישור לרכישת האלבום המלא.

 

המשחק של הבוש בייביז
המשחק של הבוש בייביז

 

נווה, מתופף הלהקה, מקווה כי ערוץ ההפצה הזה יגדיל את הכנסותיה והחשיפה אליה. "אחרי שנתיים וחצי של עבודה השקנו את האלבום שלנו ונתקלנו בקול דממה דקה", הוא מספר ל"כלכליסט", "המטרה שלנו היא שהמשחק יגיע לכמה שיותר אוזניים. הפקנו אותו לבד, בדיוק כמו את האלבום".

 

להערכתו, הערוץ השיווקי הזה ישמש בעתיד לא מעט להקות אינדי. "אני חושב שיש לזה פוטנציאל אדיר. קל יותר להתחבר רגשית למשחק אינטראקטיבי, אתה ממש נוגע במסך. זה גם אמצעי נגיש ללהקות: עלות ההפקה של תוכן וידיאו איכותי גבוהה מאוד. לעומת זאת הפקת משחק יכולה לעלות כמה מאות שקלים בלבד".

x