$
הייטק והון סיכון

WhipClip גייסה 40 מיליון דולר

החברה פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת למשתמש להפוך קטעים מתוך תוכניות טלוויזיה וקליפים לסרטונים ולהפיצם באופן חוקי. את סבב הגיוס הובילה Eminence Capital האמריקאית

מאיר אורבך 11:2508.07.15

חברת המדיה WhipClip, של היזמים רון צוקרמן ואורי בירנבאום גייסה כ-40 מיליון דולר. את הגיוס הובילה חברת ניהול הנכסים האמריקאית Eminence Capital ששוויה נאמד בכ-6.4 מיליארד דולר.

הגיוס נעשה בהשתתפות משקיעים נוספים בחברה ביניהם הקרנות IVP Partners ו-Raine Ventures. בינואר השנה גייס המיזם כ-16 מיליון דולר וקדם לו . לגיוס זה קדם גיוס ראשוני של כ-6 מיליון דולר, עם הקמת החברה בחודש יולי אשתקד.

 

רון צוקרמן, ממייסדי החברה רון צוקרמן, ממייסדי החברה

 

WhipClip מאפשרת למשתמשים ליצור באופן חוקי קליפים משלהם מתוך תוכניות טלוויזיה פופולריות, יומני חדשות וקליפים מוזיקליים ולשתף אותם באופן מיידי בפייסבוק, טוויטר, פינטרסט טמבלר ויישומים חברתיים אחרים.

 

המימון הנוכחי ישמש להאצת פיתוח האפליקציה ויסייע בקידום מערך הפעילות של החברה ושיתופי הפעולה עם חברות תוכן. כחלק מהסכם הגיוס, יצטרף נציג Eminence Capital למועצת המנהלים של WhipClip. החברה מנוהלת מלוס אנג'לס והיא מפעילה מרכז פיתוח בהרצליה, אותו מנהל ד"ר איתן אפרתי יחד עם כעשרים מהנדסים ואנשי תוכנה.

 

אחד ממייסדי WhipClip הוא ריצ'ארד רוזנבלט, יו"ר מייספייס, שמכהן כמנכ"ל. בין השאר, השקיעו ב-WhipClip קרן Greycroft, חברת WME בראשות אריה עמנואל ומשקיעים פרטיים כגון סטיב בורנשטיין- לשעבר נשיא ESPN ורשת ABC, פיטר גבר- נשיא Mandalay Entertainment ומנכ"ל Sony Pictures Entertainment לשעבר וסקוטר בראון - מנהל העל של ג'סטין ביבר ואריאנה גרנדה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x