הקם להשמיצך: פייסבוק תאפשר פרסום תגובות מוכנות מראש
כדי לסייע למפעילי עמודים מסחריים להתמודד עם תלונות צרכנים וטרולים, תשיק הרשת החברתית פונקציית הכנת תגובות גנריות ופרסום שלהן בעת הצורך. השירות נבחן במתכונת מצומצמת וזמין גם בישראל
12:32
04.06.15
כחלק מהניסיון שלה להרחיב את השימוש של חברות ובתי עסק בפייסבוק לתקשורת עם לקוחות, החלה החברה לבחון פיצ'ר נסיוני חדש בשם "תגובות שמורות" שמאפשר למנהלי דפים להכין תגובות מוכנות מראש שיקלו עליהם בהתמודדות עם מספר גדול של פניות בהודעות בצ'ט.
קראו עוד בכלכליסט:

הגולשים זועמים? פייסבוק מסייעת לכם להתמודד
הפיצ'ר זמין בשלב זה למספר מצומצם של משתמשים לצורך בדיקה בהיקף מוגבל, כאשר פייסבוק העדיפה להצניע את היוזמה ולא עדכנה את כולם בנוגע לאפשרות החדשה - על פי דיווח דיווח של TechCrunch, הוא פשוט הופיע אצל שורה של מנהלי דפים ללא הודעה מוקדמת או הסבר כאשר הם ניגשו אמש (ד') למשלוח תשובות לפניות המקרים בדף. על פי בדיקת "כלכליסט" עם מספר מנהלי דפים, השירות זמין אצל מספר מצומצם של מפעילי עמודים גם בישראל.
לא מדובר בשירות חדשני במיוחד - כלים דומים זמינים כבר שנים רבות כחלק מפלטפורמות למתן שירות לקוחות בצ'ט באתרי חברות - אבל הוא מהווה עוד צעד במהלך הרחב של פייסבוק להטמעת כלי הצ'ט שלה ככלי לשימוש רחב יותר בתקשורת בין עסקים למשתמשי קצה, במסגרת יוזמת Facebook for Business.


