$
הייטק והון סיכון

דיוטי פרי קילר: Shopnfly תחלק במטוסים מוצרים שהזמנתם

סטארט-אפ ישראלי ישיק מחר שירות השוואת מחירים למוצרי דיוטי פרי ויאפשר לנוסעים להזמין אותם ישירות לטיסה. בכך, ייחסך מהם השיטוט הממושך בדיוטי פרי בישראל, במקרה בו המוצר זול יותר במדינת היעד

אסף גלעד 15:3204.05.15

כבר לא צריך להגיע שעות מראש לשדה התעופה כדי לקנות בדיוטי פרי. Shopnfly, סטארט-אפ ישראלי, ישיק מחר (ג') במסגרת אירוע Think next של מיקרוסופט שירות השוואת מחירים למוצרי דיוטי פרי ויאפשר לכם להזמין אותם ישירות לטיסה.

השירות משווה את כל אחד ממוצרי הדיוטי פרי: משקאות חריפים, מוצרי שוקולד, בשמים או סיגריות ומוצרים הקשורים בנסיעות, כמו קרם הגנה מהשמש או כרטיס סים, בין החנות הישראלית לחנות במדינת היעד. כך ניתן יהיה לוותר על קנייה בדיוטי פרי הישראלי, כל אימת שהדיוטי פרי במדינת היעד יהיה זול יותר.

 

אתר Shopnfly אתר Shopnfly

 

השירות גם יציע תחת אותו החשבון להזמין מוצר מכל חנות במדינת היעד ישירות אל בית המלון. את השירות תשיק החברה עם אל על החל ממחר בתכנית פיילוט.

 

Shopnfly היא אחת משתי חברות שגייסו אתמול הון מחברת אל על במסגרת תכנית האצת הסטארט-אפים שלה, המכונה Cockpit. חברה נוספת שנודע כי הצטרפה למאיץ היא BidFlyer, שמאפשרת לחברות תעופה למכור כרטיסי טיסה בתצורת מכירה פומבית בטווח של ימים עד חודשים לפני הטיסה. באל על טוענים כי המחיר הממוצע לכרטיס צפוי להיות נמוך בעשרות אחוזים מהמחירון, על אף מנגנון הבידינג בין הקונים הפוטנציאלים. הטיסות שיוצעו יהיו לא רק טיסות או דילים של הדקה התשעים או טיסות שכר, אלא טיסות מסחריות רגילות שצפויות להיות חלשות במכירת כרטיסים.

 

כל אחת מהחברות קיבלה השקעה בת כמה עשרות אלפי דולרים שמתחלקת בין מענק לבין הלוואה המירה למניות בעת גיוס הון עתידי, מימון התחלתי המקובל בתכניות האצה. באל על מאתרים בימים אלה חברות נוספות להשקעה, כאשר תכנית קוקפיט תכלול בשלב הראשון עשר חברות בתחום התיירות המקוונת. מלבד השקעה קטנה, תספק אל על גם נגישות למאגר הנתונים שלה, תלווה את החברות בתכנית הנחייה מתמשכת, תסייע בהטסת היזמים למפגשים עסקיים וכנסים מסביב לעולם וכן תטמיע את השירותים שיפותחו במערכותיה. למרות ההלוואה ההמירה, בחברה לא מתנים את ההצטרפות לתכנית במניות.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x