$
מכשירים ומדריכים

20 מיליון דולר בחודש: שעון Pebble שבר את שיא קיקסטארטר

השעון החכם החדש, שגם הדגמים שקדמו לו גייסו הון באתר מימון ההמונים, הוא הפרויקט שגייס הכי הרבה כסף בפלטפורמה זו. גם קצב המימון היה מרשים במיוחד: החברה קיבלה 7.8 מיליון דולר תוך 16 שעות מהשקת הפרויקט

עומר כביר 14:4829.03.15
הכי המונים שיש: קמפיין ממימון ההמון של השעון החכם Pebble Time ​נחתם אתמול עם סכום כולל של יותר מ-20 מיליון דולר – סכום הגיוס הגבוה ביותר בהיסטוריה של קיקסטארטר.

הקמפיין, שהושק לפני כחודש, הפך ללהיט מיידי וגייס 7.8 מיליון דולר ב-16 השעות הראשונות להשקתו. בתוך שבוע, גויסו כבר 15.2 מיליון דולר. בזמן שעבר מאז ירד קצב המימון, אך עדיין נותר מרשים ביחס לקמפיינים אחרים.

 

שעון הפבל טיים שעון הפבל טיים

 

בסך הכול גייס הקמפיין 20,338,986 דולר מ-78,471 תומכים. “זה היה חודש מדהים!”, כתבו יוזמי הקמפיין עם סיומו. “ביחד השקנו את פבל טיים ואת פבל טיים סטיל, הבאנו לעולם את ה-Smartstrap, השקנו API לתצוגה הצבעונית החדשה והודענו על תמיכה עתידית בהתראות בסינית. אנחנו שמחים שהחלטתם להצטרף אלינו לצעד הבא במסע הזה.

 

"מכל צוות פבל, אנו מודים לכם בכנות על תמיכתכם. בחודשים הקרובים נתמקד בשיוף כל פרט ופרט בפבל טיים ובפבל טיים סטיל, ונתחיל בתהליך הייצור. אנחנו באמת מעריכים את ההתרגשות שלכם וממתינים בציפייה להשקת עידן חדש של מחשוב לביש".

 

זמן סוללה של שבוע

 

הקמפיין לשעון הפבל המקורי היה בזמנו המצליח ביותר בקיקסטארטר, עם יותר מעשרה מיליון דולר שגוייסו (הוא הודח רק באוגוסט האחרון, על ידי הציידנית החכמה קולסט קולר. זאת, הודות לקונספט של שעון חכם עם חיי סוללה ארוכים במיוחד, תוצאה של בחירה במסך חסכוני.

 

השעון החדש, פבל טיים, עושה שימוש במסך מתקדם יותר שמסוגל להציג צבעים, אך עדיין שומר על חיי סוללה ארוכים (שבוע ללא טעינה), וכן על תאימות לאלפי האפליקציות שכבר נוצרו בעבור הדגם הקודם. השעון צויד בגוף אטום למים בצבעים שחור, לבן או אדום, שעוביו 9.5 מ"מ (20% פחות מהדגם הראשון) ומחירו עמד על 179 דולר במהדורת הקיקסטארטר בהזמנת יחידה אחת ו-169 דולר ברכישה של שני שעונים או יותר. מי שלא תמך בקמפיין ייאלץ לשלם 199 דולר תמורת השעון.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x