Yo ממציאה את עצמה מחדש
אפליקציית המסר המיידי שפיתח אור ארבל הופכת לפלטפורמה בה מתקשרים אתרים ורשתות עם המשתמש. בעזרתה, יוכלו אתרי חדשות לשלוח לכם תמונות ולינקים. בין היתר, חברו לפלטפורמה באזפיד וסטארבקס
09:52
02.03.15
דרך חדשה: אפליקציית המסר המיידי Yo שפיתח הישראלי לשעבר אור ארבל, מנסה להמציא את עצמה מחדש ומשיקה פלטפורמה שמאפשרת לאתרים לשלוח למשתמשים לינקים או תמונות. לפי המידע שפרסמה החברה, ייתכן שהפיתוח החדש יהפוך את האפליקציה למשהו שבאמת תרצו להשתמש בו.
קראו עוד בכלכליסט:

באזפיד ב-Yo
ואולם אחרי העניין הראשוני ושיא של 3.5 מיליון משתמשים, הגימיק מיצה את עצמו ויו נשלחה אחר כבוד לתחתית רשימת האפליקציות הפופולריות בחנויות האפליקציות. כמה ניסיונות להעשיר את החוויה, למשל באמצעות הוספת נקודת ציון למיקומו של המשתמש, לא היה בהן כדי לשכנע משתמשים שמדובר באפליקציה והיא נשכחה בתוך שבועות לא רבים.
כעת מנסה יו לעשות קאמבק, כפלטפורמה שמאפשרת לאתרים לשלוח קישורים או תמונות למשתמשים שנרשמו לקבל מידע מהם. האפליקציה חברה ליותר מ-150 אתרים, בהם שמות גדולים כמו באזפיד וסטארבאקס, שמשתשים יכולים לקבל מידע מגוון מהם, בצורה אקטיבית או פאסיבית.
כך למשל, ניתן לשלוח יו לסטארבאקס ולקבל בחזרה קישור לסניף הקרוב ביותר, להירשם לחשבון של TechCrunch ולקבל קישור לכל כתבה שזכתה ליותר מ-250 ריטווטים בטוויטר, לשלוח יו ללונלי פלנט ולקבל בחזרה קישור לטיפים בהתאם למיקום המשתמש, או לקבל עדכונים קבועים ממגוון מקורות תוכן. "השירות של יו מתקדים באיכות ולא בכמות", נמסר מהחברה בהודעה לעיתונות. “הצוות של יו אוצר את חנות יו ומוודא ששום שירות לא מפציץ את המשתמשים שלו בהודעות לא רלוונטיות".


