$
אפליקציות

עדיין מכורים: קנדי קראש סאגה הכניס 1.33 מיליארד דולר ב-2014

הפופולריות של משחק הסלולר הממכר ממשיכה לרדת, וההכנסות של חברת קינג מרכישות בתוך האפליקציה צנחו ב-47% בשנה האחרונה. אבל למרות זאת, קנדי קראש הוא עדיין משחק הסלולר המכניס ביותר בעולם

נמרוד צוק 17:2415.02.15

משחק המובייל הממכר "קנדי קראש סאגה" עדיין הכניס לחברת המשחקים הבריטית קינג כ-1.33 מיליארד דולר מרכישות בתוך האפליקציה במהלך כל 2014 - למרות שהפופולריות של המשחק יורדת כל הזמן. כך על פי הדו"ח הרבעוני שפרסמה בסוף השבוע. בסך הכל המשחק הכניס לחברה 2.37 מיליארד דולר בשנה וחצי האחרונות - אז החלה החברה לכלול דיווח נפרד להכנסות המשחק בדוחות הכספיים שלה.

הצלחת המשחק, עם זאת, נמצאת במגמת דעיכה מאז הרבעון השלישי של 2013 - שנחשב לרבעון הרווחי ביותר של קינג מאז יציאתו לשוק של המשחק בנובמבר 2012. באותו רבעון, המשחק ייצר הכנסות של לא פחות מ-551 מיליון דולר. אבל ברבעון שאחריו, ההכנסה ירדה ל-493 מיליון דולר. ההכנסה לרבעון המשיכה לרדת בעשרות אחוזים במהלך 2014, וברבעון האחרון - הרבעון הרביעי של 2014 - החברה הכניסה כבר 263.8 מיליון דולר בלבד. 

 

מתוך קנדי קראש סודה סאגה מתוך קנדי קראש סודה סאגה

 

לזכות החברה ניתן לציין שבמקביל לירידה בהכנסות משחק הדגל שלה, קינג הצליחה להגדיל את הכנסותיה ממשחקים אחרים. נתח השוק של כל שאר משחקי החברה צמח מ-22% מכל הכנסות קינג ברבעון האחרון של 2013, ל-55% ברבעון האחרון של 2014. זהו הרבעון הראשון בשנתיים האחרונות שמרבית הכנסות החברה מגיעות ממשחקים אחרים.

 

ההכנסות הכוללות של החברה ברבעון הסתכמו ב-545.6 מיליון דולר, ירידה של 9.3% לעומת הרבעון המקביל ב-2013. הרווח הנקי עמד על 140.6 מיליון דולר, ירידה של 11%. עם זאת, למרות הירידה הכללית בהכנסות וברווחים והדעיכה של "קנדי קראש סאגה" ההצלחה המהירה של "קנדי קראש סודה סאגה", המשחק החדש בסדרה, הביאה לזינוק של 21% במניית החברה לאחר פרסום הדו"ח. החברה צופה לסיים את הרבעון הראשון של 2015 עם הכנסות של 575 עד 600 מיליון דולר.

 

מבחינת מספר משתמשים, ברבעון האחרון היו לחברה כ-356 מיליון משתמשים פעילים, כאשר רק 8.3 מיליון מביניהם הוציאו כסף על המשחק.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x