$
מכשירים ומדריכים

אכזבה לסמסונג? הנוט 4 מפגר אחר הנוט 3 במכירות

זאת, בחישוב המכשירים שנמכרו בחודש שלאחר ההשקה. בעוד שהנוט 3 הגיע ל-5 מיליון מכירות, יורשו הגיע לכ-4.5 מיליון מכירות מאז הושק. ואולם, יתכן שמדובר דווקא בנתון חיובי: הנוט 4 הושק בפחות שווקים ורק לאחרונה הגיע למערב

ניצן סדן 09:0726.10.14
רשת החדשות הקוריאנית News1 דיווחה כי מכירות הנוט 4, פאבלט הדגל של סמסונג, הגיע להיקף מכירות של 4.5 מיליון מכשירים ברחבי העולם חודש לאחר השקתו. זאת בעוד קודמו הנוט 3 הגיע ל-5 מיליון מכירות בחודש שלאחר השקתו.

במבט ראשון, נראה כאילו מדובר בהאטה במכירות: הנוט הראשון הגיע ל-5 מיליון מכירות תוך 5 חודשים והנוט 2 – תוך חודשיים בלבד. ואולם, המכשיר הרביעי בסדרה הושק בצורה מוגבלת, בעוד שקודמיו זכו להשקה בינלאומית.

 

פאבלט הנוט 4 פאבלט הנוט 4

 

המכשיר הושק ב-26 בספטמבר בקוריאה ובסין, אך השקתו בארה"ב ובאירופה התעכבה והחלה רק בשבוע שעבר. מכשיר הנוט 4 Edge, בעל המסך שמכסה את הדופן שלו להצגת התראות והודעות, הושק רק במזרח הרחוק בצורה מוגבלת ועדיין לא ידוע מתי יגיע למערב.

 

סמסונג אמנם חנכה את קטגוריית הפאבלטים שצוברת תאוצה בשנה האחרונה (אפילו אפל, המתחרה השמרנית, השיקה פאבלט משלה), אך נראה שמתחרותיה נהנות מפופולריות המכשירים הגדולים לא פחות ממנה.

 

חואווי, LG, סוני, לנובו, שיאומי, נוקיה ואחרות השיקו אף הן פאבלטים. נכון לעכשיו, סמסונג היא היחידה שמציעה פאבלט בעל סטיילוס שמשתלב בגוף המכשיר, אך לנוט 4 אין יתרונות בולטים אחרים על פני החזקים שבמתחרים, לאור התייצבות השוק על סטנדרט של מסכים ברזולוציית QHD, מעבדי סנאפדרגון 805 ומצלמות מתקדמות. הנוט 4 צפוי להגיע לישראל בשבועות הקרובים, במחיר שטרם פורסם. רוב המתחרים, ביניהם האייפון 6 פלוס, כבר נמכרים בארץ.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x