$
חדשות טכנולוגיה

בכיר סמסונג לשעבר: הטלוויזיות החכמות של LG טובות יותר

ריצ'ארד בולווינקל, שפרש לאחרונה מתפקידו מחטיבת הבידור בענקית הקוריאנית, מתח ביקורת על מוצריה. לדבריו, מהירות העברת התכנים המקוונים בטלוויזיות סמסונג איטית מאוד, מה שגורם לצרכנים להעדיף סטרימרים למיניהם

נמרוד צוק 13:4005.06.14
מבוכה לסמסונג: ראש יחידת החדשנות בחטיבת הבידור בחברה, ריצ'ארד בולווינקל, פרש לאחרונה מתפקידו - אבל במקום ללכת לחפש בשקט את הג'וב הבא, הוא החליט לשתף את הציבור בדעתו השלילית על מוצרי החברה.
בראיון, שפורסם אתמול (ד') באתר FierceCable, הוא מתח ביקורת על המהירות הלא מספקת של כמה מהטלוויזיות החכמות של סמסונג. "המעבר משידור טלוויזיה רגיל לתכנים מנטפליקס לוקח יותר משתי דקות, זו מהירות של דינוזאורים". בולווינקל אף הלך עוד צעד קדימה והחמיא למתחרה העיקרית של סמסונג, LG, ואמר: "היא הצליחה לבצע התקדמות משמעותית לאחר שזיהתה את החשיבות של מהירות ההחלפה בין השידור החי לסטרימינג"

 

האיכות מעולה. והאפליקציות? טלוויזיית סמסונג האיכות מעולה. והאפליקציות? טלוויזיית סמסונג צילום: בלומברג

 

השוק כולו בקשיים

 

בולווינקל טען כי כל תעשיית הטלוויזיות החכמות מצויה בבעיה בשל חוסר בתכנים טובים ואפליקציות איכותיות לפלטפורמות הללו, דבר שגורם למרבית המשתמשים להעדיף פתרונות חיצוניים כמו הסטרימרים של חברת רוקו או האפל TV. לדבריו, התכונות החכמות שמובנות בטלוויזיות עתידות להתיישן מהר, כך שאין טעם בהשקעה כספית גדולה בתכונות אלו כאשר רוכשים טלוויזיה.

 

סמסונג היא לא החברה היחידה שסובלת מקשיים בענף הטלוויזיות - בסוני, לדוגמה, נאלצו לאחרונה 40 מבכירי החברה להחזיר בונוסים בשווי כולל של כ-10 מיליון דולר בעקבות הכשלונות העסקיים של החברה בתחום הבידור הביתי ב-2013.

 

בשעה ששליטתה של סמסונג בענפי הסמארטפונים והטאבלטים הולכת ומתחזקת, חטיבת מוצרי הצריכה האלקטרוניים שלה מתקשה לצמוח באותו הקצב - החטיבה, המשווקת לצד טלוויזיות גם מוצרי חשמל כמו מקררים ומכונות כביסה, אחראית אמנם ל-20% מהכנסות החברה ב-2013 - אבל רק ל-5% מהרווח התפעולי.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x