$
כלכליסט-טק

We Call U: אנחנו כבר נתקשר אליך

נמאס לכם לחכות למוקדי השירות השונים? אפליקציה חדשה מאפשרת לכם להורות למוקדי השירות של חברות הטלפוניה, האינטרנט וקופות החולים להתקשר אליכם מתי ואיפה שמתאים לכם

אסף גלעד 08:28 15.03.14

 

אפליקצייה חדשה לאנדרואיד רוצה לחולל מהפכה בעולם ההתקשרות בין הלקוח לארגונים המשרתים אותו בין אם זו חברת הטלפוניה שלו, חברת האינטרנט או קופת החולים. בינתיים, החזון מעט רחוק מהמציאות: האפליקציה מאפשרת לו רק לתקשר ביעילות רבה יותר עם מוקדי המכירות של החברות האלה, מוקדים שלהם אינטרס ברור ללכת הרחק לקראת הלקוח.

ובכל זאת, מסע גדול מתחיל בצעד קטן, והאפליקציה מציגה שירות מרענן בנוף איכות השירות בישראל: הלקוח יקבע באמצעות האפלקציה איזה ספק שירות הוא מעוניין שייצור איתו קשר לרכישת שירות, ובמקביל יסמן את משבצות הזמן בהן הוא פנוי לשיחה. קולטאקט, החברה המפעילה את שירות We Call U תחזור אליו ביחד עם ספק השירות בזמן שהוגדר על ידי הלקוח הפוטנציאלי כנוח. כבר בתחילת החודש השיקה האפליקציה שירות לקבלת קובץ הקלטה של השיחה עם המוקדן.

 

 

בחודשים הקרובים, מבטיח המנכ"ל גיא תורג'מן, יחוברו לשירות גם מוקדי שירות ושימור לקוחות ולא רק מוקדי מכירות. בצורה זו, ניתן יהיה לקבוע עם נציג שירות זמן מראש לשיחה על תקלה שאירעה או לבקש לנתק את השירות ולהתמקח עם חברה מתחרה.

 

בינתיים ניתן לקבוע דרך האפליקציה שיחות עם מוקדי השירות של פלאפון, בזק, בזק בינלאומי, You Phone, שטראוס מים ואלקטרה מים, YES, שחל, נטלי, וקופות החולים לאומי ומאוחדת וכן מרבית בתי ההשקעות. בחברה מבטיחים להוסיף ספקיות נוספות כבר בקרוב, וכן להרחיב את ההיצע גם לתחומי הלימודים, השלמת בגרויות ופסיכומטרי, עיתונים ומגזינים, הפסקת עישון, הלוואות והחלפת כרטיסי אשראי ולהרחיב את השירות בתחום החסכון והפנסיה.

 

בחברה מדווחים ל"כלכליסט" כי עד כה הורידו את האפליקציה שהושקה בתחילת השנה כ- 9,500 איש, מתוכם 8,412 פנו למוקדי המכירות. האפליקציה פותחה בחברת קולטאקט, חברה המפעילה מוקדי שירות טלפוני, שהשקיעה בפיתוחו קרוב ל- 750 אלף שקל. בקיצור, כבר הבנתם את הרעיון: אל תתקשרו אלינו, אנחנו כבר נתקשר אליכם.

x