$
כלכליסט-טק

הקשיש הקריפי שימכור לכם מצרכים במיטה

רשת סופרמרקטים גרמנית בוחרת בדוגמן חריג מאוד להוביל את הקמפיין שלה, מדריך בזק לזוכה באוסקר, כמה אנשים יש בכל רגע נתון על פני כדור הארץ ושיר מהסרט "לשבור את הקרח" מקבל שלל גרסאות פרודיות

נמרוד צוק 21:44 26.02.14

 

1. סופר פרסומת

 

סרטון הפרסומת של רשת הסופרמרקטים הגרמנית אדקה כוללת איש מזוקן וקריפי מאוד, בגילום השחקן פרידריך ליכנטשטיין. הוא צץ בין בני זוג במיטה, מחבק חתול פרוותי תוך כדי עישון נקניקיה, מתרחץ בחלב ומבצע עוד שלל פעילויות מטרידות שאמורות לשכנע אתכם לקנות בחנויות הרשת. לא בטוח שזה עובד אבל קשה להפסיק להסתכל על זה.

 

 

2. אוסקר פור דאמיז

 

לפיוטר מיכאל נמאס מטקסי אוסקר משמימים, בהם הזוכים מתישים את הקהל בהתפעלות מעצמם, בבכי מיותר, בהעמדת פנים שלא ידעו שהם הולכים לקבל את הפרס או בהענקת תודות לכולם מלבד לאנשים שעבדו איתם על הסרט. אז הוא יצר את תשדיר השירות הזה, בו חיקויים מצוינים של סטיב בושמי, צ'רלי שין, ג'ף ברידג'ס ועוד מועמדים לאוסקר הקרוב - שמסבירים איך להתנהג בטקס.

 

 

3. קר שם בחוץ

 

השיר "Let it Go" מהסרט "לשבור את הקרח" בביצוע דמי לובאטו הפך בימים האחרונים לתופעת רשת, עם רצף בלתי פוסק של גרסאות כיסוי שמציף את יוטיוב. הנה אחת מהן - דואט לפסנתר וצ'לו של צמד יוצרי הרשת "ThePianoGuys". הוא צולם, באופן הולם, בתוך נקיק בקרחון.

 

 

ועוד אחת - עיבוד התחזית החורפית היומית לפרודיה על השיר, בביצוע חזאי טלוויזיוני בסינסינטי, ששודרה במהדורת החדשות.

 

 

4. 7.2 מיליארד וממשיך לגדול

 

כמה אנשים חיים על פני כדור הארץ בכל רגע נתון? המונה הבא, שמבוסס על נתוני האו"ם והלשכה הסטטיסטית של ארה"ב, יגלה לכם - בצירוף אינפורגרפיקה בסיסית אבל הולמת. 

 

5. אל תנסו את זה בבית

 

וב"זה" אנחנו מתכוונים לדברים מרשימים ומסוכנים-למראה שאפשר לעשות עם סכינים, תפוחים ואצבעות. אבל אנשים פחות טפשים כמו אמן האפקטים המיוחדים פרדי וונג מעדיפים לעשות באמצעות עריכת וידאו.

 

 

x