$
אינטרנט

בלעדי לכלכליסט

פרארי ויהלומים: המוצרים הכי יקרים שרכשו ישראלים באיביי

במקום הראשון: מכונית פרארי 430 סקדריה במיליון שקל ואחריו למבורגיני גלרדו ופרארי נוספת, תכשיטים וציוד צילום. לפי נתוני 2013 שהעבירה איביי ל"כלכליסט", חל זינוק של 109% בשיעור הקניות שעשו ישראלים באתר בעונת החגים האמריקאית

עומר כביר 17:2205.01.14
מכוניות פאר, שעוני יוקרה ויהלומים - אלו המוצרים היקרים ביותר שקנו גולשים מישראל באתר הסחר איביי (eBay), לפי נתונים בלעדיים שהועברו ל"כלכליסט" על ידי החברה.

המוצר היקר ביותר שרכש גולש ישראלי באיביי ב-2013 היתה מכונית פרארי מדגם 430 Scuderia Spi שנמכרה במיליון שקל.

 

פרארי 430 סקדריה. המחיר: מיליון שקל פרארי 430 סקדריה. המחיר: מיליון שקל

 

מכונית למבורגיני מדגם Gallardo Base Trim במחיר של 800 אלף שקל הגיעה למקום השני, ובמקום השלישי ניצב דגם "זול" של פרארי, California Base Convertible 2-Door, במחיר שמספיק בקושי לדירת חדר בתל אביב - 550 אלף שקל.

 

למבורגיני גלרדו. המחיר: 800 אלף שקל למבורגיני גלרדו. המחיר: 800 אלף שקל

 

לפי הנתונים, שנמסרו באדיבות מנהל הפעילות העסקית של איביי בישראל, אלעד גולדנברג, במקומות הרביעי והחמישי ברשימת המוצרים היקרים ביותר שקנו ישראלים באיביי ניצבים שני שעוני יוקרה: שעון של Jaeger-LeCoultre מדגם JLC Master Compressor Extreme Lab 2 Chronograph Q2032540 46mm במחיר 120 אלף שקל ושעון במיתוג הכוכבנית קים קרדשיאן, Hublot Fusion Chronograph King 18kt Rose במחיר 80 אלף שקל.

 

שעון מאסטר קומפרסור של JLC. המחיר: 120 אלף שקל שעון מאסטר קומפרסור של JLC. המחיר: 120 אלף שקל

 

לא רק מוצרי יוקרה נמצאים ברשימה, גם ציוד מקצועי: את החמישייה הראשונה סוגר מנוף בום מקצועי לתעשיית הקולנוע, 2009 Altec AT37-G 42' Hydraulic Boom Lift For Bucket Truck , שנמכר לגולש מישראל תמורת 60 אלף שקל.

 

וכמובן, שאין רשימת יוקרה בלי קצת יהלומים: שרשרת זהב משובצת ביהלום 18 קראט, Carat Real Diamond Solitaire Pendant with Necklace 18K Yellow Gold 2.35 ניצבת במקום השישי אחרי שזכתה למחיר של 55 אלף דולר. באיביי לא יכלו למסור נתונים על המוצרים שמחזיקים בארבעת המקומות האחרונים בעשירייה הראשונה.

 

תל אביב מובילה, ירושלים אחריה

 

בלי קשר לעסקאות היוקרה, לפי איביי נרשמה בשנה האחרונה צמיחה של עשרות אחוזים במספר המשתמשים מישראל, שהגיעה למאות אלפי קונים בחודש. זינוק גדול במיוחד, של 109%, נרשם בימי השיא של עונת הקניות לקראת חלק המולד - בין בלאק פריידי לסייבר מנדיי. בארבעת הימים הללו רכשו ישראלים מאות סמארטפונים ועשרות אלפי בגדים, נעליים, גאדג'טים, שעוני יד ומשקפי שמש.

 

הרוכשים הישראלים, לדברי איביי, פרוסים בכל חלקי הארץ, כאשר הריכוז הגבוה ביותר של משתמשים הינו בתל אביב והסביבה (20% מהמשתמשים), ולאחר מכן ירושלים (17%) וחיפה (16%). כן מדווחים באיביי על "עלייה מרשימה" במספר המוכרים הישראלים מאשדוד, פתח תקווה, ואזור חולון-בת ים.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x