$
אינטרנט

בשולי הרשת

נלכד ברשת: גולשי טוויטר בועטים בג'יי.פי מורגן צ'ייס

בנק ההשקעות תכנן לשפר את הקשר עם הגולשים בדיון פתוח בטוויטר עם סגן נשיא הבנק. הצייצנים המטירו עליו אש והזכירו מקרים מפוקפקים בהם היה הבנק מעורב - עד שנאלץ לבטל את הדיון

עומר כביר 16:2414.11.13
בנק ההשקעות JP מורגן צ'ייס נאלץ לבטל סשן שאלות ותשובות עם בנקאי השקעות בטוויטר, אחרי שגולשים הציפו את הפיד בעלבונות. “רעיון גרוע! בחזרה ללוח השרטוט", סיכם דובר הבנק במייל שהעביר לסוכנות רויטרס.

בשבוע שעבר הזמין הבנק את עוקביו בטוויטר להעביר שאלות תחת ההאשטג #AskJPM, עליהן אמור היה לענות היום סגן הנשיא של הבנק, ג'ימי לי.

 

חשבון ג'יי.פי מורגן צ'ייס ברשת החברתית חשבון ג'יי.פי מורגן צ'ייס ברשת החברתית

 

מעט גולשים בחרו להעביר את שאלותיהם, עד אתמול, כשהציוצים החלו להיערם. ואולם, בניגוד לכוונות הבנק, לא מדובר היה בשאלות רלוונטיות. במקום זאת, בחרו הגולשים ללעוג לניסיונות הארגון לפעול ברשת החברתית, לעלוב במנהליו או למתוח ביקורת חריפה על תקריות מפוקפקות בהן היה בנק ההשקעות מעורב.

 

“כשאני קורא את הפיד של #AskJPM אני מקבל את הרושם ש-JPM החליט להדביק לעצמו שלט 'בעטו בי' על הגב", אמרי אחד הגולשים. גולשת אחרת תקפה את לי ושאלה האם הוא סבור שזה "בסדר לשגר, לרמות ולגנוב בגלוי". משתמשת בשם שרלוט שאלה בעוקצנות: “האם זה נכון שאף שאתם לא תמיד יורקים על אנשים עניים, אבל כשאתם עושים זאת אתם תמיד פוגעים בול?” (התייחסות למם "האיש הכי מעניין בעולם"). 

 

לא מדובר בפעם הראשונה שגוף גדול בעל מוניטין מפוקפק מסתבך עם גולשים אקטיביסטיים ברשתות חברתיות. אחד המקרים המפורסמים והמשעשעים ביותר היה כשמקדולנד'ס הזמינה גולשים לחלוק את חוויותיהם מהביקורים בסניפיה וזכתה בתגובה לשלל סיפורי זוועה וביקורות לעגניות על איכות המזון שהיא מוכרת.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x