• תפריט
אינטרנט

ארה"ב: אתרי יאהו עקפו את של גוגל

אתרי החברה השונים זכו ל-196.6 מיליון גולשים בחודש שעבר, לעומת 192.3 מיליון שביקרו באתרי גוגל. ככל הנראה שהפער בין השתיים אף גדול יותר, שכן חברת המדידה שזיהתה אותו לא לקחה בחשבון את 38 מיליון גולשי טאמבלר

עומר כביר 13:3022.08.13
לראשונה מזה כשנתיים עקפה יאהו את גוגל במספר הגולשים הייחודיים בארה"ב שמבקרים באתריה השונים - כך לפי נתונים שפרסמה הלילה חברת המדידה ComScore.

הנתונים, שמתייחסים ליולי, בדקו את הרגלי הגלישה של יותר מ-225 מיליון משתמשים בארה"ב. האתרים השונים שנמצאים בבעלות יאהו זכו בחודש זה לביקור מצד 196.6 מיליון גולשים, בעוד אתרי גוגל הסתפקו ב-192.3 מיליון גולשים. זוהי הפעם הראשונה מאז מאי 2011 שיאהו מדיחה את גוגל מהמקום הראשון.

פליקר, מהפופולריים שבאתרי יאהו פליקר, מהפופולריים שבאתרי יאהו

 

למרבה ההפתעה, המהפך לא קשור כלל לרכישת פלטפורמת הבלוגים טאמבלר, שכן מספר הגולשים המבקרים בה נמדד בנפרד ולא אוחד עם מספר הגולשים ביאהו, שרכשה אותה השנה. בדו"ח הנוכחי מדורגת טאמבלר במקום ה-28 עם 38.4 מיליון גולשים, כך שלמעשה ההפרש בין יאהו לגוגל גדול הרבה יותר.

 

במקום השלישי ברשימה נמצאים אתרי מיקרוסופט עם 179.6 מיליון גולשים ואחריה פייסבוק עם 146.3 מיליון גולשים ייחודיים בארה"ב. את החמישייה הראשונה סוגרת AOL עם 117.4 מיליון גולשים ומיד לאחריה ניצבת אמזון עם 110 מיליון.

 

מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו, בצילומים למגזין ווג מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו, בצילומים למגזין ווג

 
שנה מוצלחת ליאהו

העלייה בדירוג הגולשים מצטרפת לדו"ח הרבעוני החיובי שפרסה החברה לפני חודש. ברבעון השני של השנה רשמה יאהו רווח נקי של 331.15 מיליון דולר, או 35 סנט למניה, בהשוואה לרווח של 226.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה.

 

צפי הכלכלנים עמד על רווח של 30 סנט למניה. הכנסות החברה הסתכמו ב-1.07 מיליארד דולר, ירידה של 1% לעומת הכנסות של 1.08 מיליארד בתקופה המקבילה.

בטל שלח
    לכל התגובות