יאהו משתדרגת: חיפוש במובייל, גרסת מאריסה מאייר
החברה צפויה להציג בקרוב כלים חדשים לחיפוש ממוקד בפלטפורמות ניידות. הכלים פותחו בשיתוף עם מיקרוסופט וצפויים לכלול אפשרויות פרסום חדשות ולקרוא תיגר על עליונות גוגל בתחום
מנכ"לית יאהו, מאריסה מאייר, צפויה לחשוף שורת שדרוגים למנוע החיפוש של הפורטל. בראשם יהיו כלים להקלה על איתור תוכן במכשירי מובייל, במטרה לנגוס בנתח השוק של גוגל. כך, לפי דיווח של סוכנות בלומברג.
"יש לנו דברים ממש מגניבים בצנרת", אמר לבלומברג לאורי מאן, סגן נשיאה בכיר לחיפוש ביאהו, בראיון לבלומברג. “אנחנו נכריז עליהם ונפרוס אותם בחודשים הקרובים". לדבריו, חלק מהשדרוגים מפותחים בשיתוף עם מיקרוסופט, שמנוע החיפוש שלה בינג מניע את שירות החיפוש של יאהו. חלק מהכלים החדשים יהיו ייחודיים לפורטל.

"בתור מישהו שעובד עם מאריסה מדי יום, אין משהו שיותר חשוב לה מלעשות חיפוש כמו שצריך. היא מכירה את החיפוש יותר טוב מכל אחד בתעשייה", אמר מאן, כשהוא מתייחסת לתפקידה הקודם של מאייר כאחראית על תחום החיפוש בגוגל.
מאן מוביל קבוצה בת כמה מאות עובדים שמתמקדת ביצירת גישות ודרכים חדשות להצגת תוצאות ופרסומות מבוססות חיפוש. חלק ניכר ממאמצי הקבוצה מושקע בפיתוח לסמארטפונים ולטאבלטים. “זה יהיה טיפשי מצידנו לא לחשוב הרבה על מובייל", הסביר לבלומברג. “יאהו מגדילה משמעותית את מספר האנשים שעובדים על המובייל, וחיפוש הוא לא יוצא דופן".


