$
הייטק והון סיכון

הסבב השני של מאיץ מיקרוסופט: 8 חברות גייסו 4 מיליון דולר

המחזור האחרון ארך ארבעה חודשים. ומתוך כ-300 חברות שהגישו מועמדות למחזור החדש, התקבלו 13 אשר המשותף לכולן הוא העיסוק בטכנולוגיות ענן וביג דאטה

אסף גלעד 19:1222.04.13

מאיץ הסטארט-אפים של מיקרוסופט סגר היום (ב') מחזור שני של 13 חברות, והודיע כי 8 חברות כבר גייסו תוך כדי העבודה על המיזם למעלה מ-4 מיליון דולר. עם זאת, מיקרוסופט לא פירטה באילו חברות מדובר.

החברות Shopetti ו- LiveTune מסרו במהלך מסיבת העיתונאים הערב כי קיבלו הצעת השקעה. המחזור האחרון ארך ארבעה חודשים ומתוך כ-300 חברות שהגישו מועמדות לקבלה אליו התקבלו 13 בלבד (שיעור קבלה של 4.33%).

 

חידוש מרכזי במחזור השני של המאיץ הוא השקעה של 20 אלף דולר מקרן פלאס ונצ'רס, קרן ההון סיכון של יוסי מולדבסקי ודודי לחוביץ. הסכום יוענק רק לחברות שיבחרו לקבל את השקעת הקרן. מולדבסקי ולחוביץ יעמידו את הסכום כהלוואה לחברה, מבלי לאלץ אותה לקבוע את שוויה בעת העסקה, הלוואה שתהפוך לרכישת מניות בהנחה בסבב הגיוס הבא שלה.

 

צחי וייספלד צחי וייספלד

 

במחזור הראשון של המאיץ, שהסתיים לפני כחצי שנה, גייסו 8 מ-11 החברות שנכללו בו גיוסי המשך - או זכו להצעות לגיוסי המשך. סך ההשקעות בחברות הללו הגיע לכ-6.5 מיליון דולר, ממוצע של יותר מ-800 אלף דולר לחברה, בהן Steive שגייסה 1.5 מיליון דולר מקרן הורייזונס של לי קה שינג.

 

את המחזור השני סיימו חברות סטארט-אפ בתחומים מגוונים וביניהם מוזיקה, וידיאו ורפואה, כאשר המשותף לכולם הוא המיקוד סביב טכנולוגיות ענן וביג דאטה:

  

1. INNOBI – ניתוח אוטומטי וניטור של מתחרים עסקיים על פי נתונים מהרשת.

 

2. Applango –פתרון לניהול השימוש באפליקציות ענן בארגונים.

 

3. WSC Sport –טכנולוגיה המאפשרת יצירה אוטומטית של כתבות וידאו מותאמות אישית בתחום הספורט

 

4. Telesofia Medical - טכנולוגיה שהופכת מידע רפואי לסרטוני וידאו פשוטים ונהירים.

 

5. Physihome - טכנולוגיה לטיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל בשילוב קינקט.

 

6. KitchenBug - ניתוח של מתכונים מהאינטרנט לצורך מתן המלצות אישיות למשתמשי הפלטפורמה.

 

7. . Scoreoid –פלטפורמת פיתוח למשחקי אונליין.

 

8. LiveTune - אפליקציה ללימוד מוזיקה מותאם אישית לכל משתמש.

 

9. Pixtr –אפליקציה המבצעת שיפור אוטומטי לתמונות.

 

10. Shopetti - אפליקציית שופינג חברתית לנשים.

 

11. SCREEMO – מפתחת פלטפורמה לפיתוח מהיר של קמפיינים אינטראקטיביים על שלטי חוצות.

 

12. Askem – מפתחת פלטפורמה לשאלת שאלות ויזואליות במובייל ומתעלת את חכמת ההמונים ברשת לקבלת תשובות לשאלות המוצגות.

 

13. Skygiraffe – מסרבת לחשוף את המוצר עליו עבדה. פתרון הקשור בקשר שבין רשת המידע הארגונית למכשירים הניידים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x