$
חדשות טכנולוגיה

כסף גדול מתוכן מקצועי: לינקדאין רכשה את Pulse ב-90 מיליון דולר

החברה תשתמש באפליקציית החדשות הפופולרית כדי להאריך את זמן הגלישה של משתמשיה ולייקר את חבילות הפרסום בה. הרכישה היא חלק מתוכנית העצמת תחום התוכן המקצועי ברשת החברתית

ניצן סדן 13:4412.04.13
הרשת החברתית לינקדאין הודיעה שרכשה ב-90 מיליון דולר את הסטארט-אפ Pulse, שמפעיל אפליקציית חדשות פופולרית באייפון ובאנדרואיד. כך, לפי דיווח של All Things D. הדיווחים על המגעים בין שתי החברות הופיעו באמצע מרץ. עתה נודע כי נחתם ההסכם בין השתיים.

אפליקציית Pulse היא אגרגטור תוכן שמציג דיווחי חדשות משלל אתרים בצורה נקייה ונוחה לשימוש ויש לה כ-30 מיליון משתמשים. יש להניח ש-Pulse ישולב בלינקדאין Today, שירות עדכוני החדשות ברשת החברתית, שהוא אחד ממוקדי העניין הגדולים של האתר.

 

סגל לינקדאין הבכיר בהנפקת החברה סגל לינקדאין הבכיר בהנפקת החברה צילום: בלומברג

 

להערכת All Things D, המהלך נועד להרחיב את פעילותה של לינקדאין בתחום התוכן. בשנה שעברה השיקה החברה את תוכנית Influencer, במסגרתה התבקשו בכירים בארגונים גדולים, מומחים בתחומים שונים (עסקים, תקשורת, תרבות ובידור) וסלבריטאים למיניהם לפרסם מאמרים באתר. המשתמשים יכלו לקרוא אותם ולצרוך את התוכן בדחיפה, במבנה של מעקב כפי שמתבצע בטוויטר.

 

"אנו מאמינים שלינקדאין יכולה להפוך לפלטפורמת התוכן המקצועי המוחלטת, היכן שאנשי מקצוע צורכים תוכן ומו"לים מציגים תוכן", אמר דיפ נישאר, סגן נשיא בכיר למוצרים וחוויית משתמשים בלינקדאין.

 

תוכן מקצועי כמכפיל רווח משמעותי

 

מטרת הרשת החברתית היא להאריך את זמן הגלישה הממוצע; משך הגלישה הממוצע למשתמש הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעת ניתוח טראפיק של כל אתר - ואחד הגורמים שמשפיעים על מחיר הפרסום בו, מספר הפרסומות והיקף חבילות הפרסום. המהלך נועד להעצים רווחים, שכן 200 מיליון משתמשי לינקדאין הם קהל איכותי מבחינת המפרסם, במיוחד כשמדובר במוצרים ארגוניים.

 

חברות יכולות להשקיע בפרסום ושיווק הרבה כסף ולחשוף את המוצרים שלהן בפייסבוק או באתרי תוכן מקצועי שונים, ללא הישגים משמעותיים במכירות. לעומת זאת, מיתוגה של לינקדאין כנקודה מקצועית גרידא לתוכן תאפשר למפרסם להתמקד במנהלי רכש של חברות, אנשי IT, מנמ"רים או כל גורם אחר שיכול להיות מעורב ישירות ברכישה. יתרון זה צפוי לייקר משמעותית את הפרסום הממוקד ברשת החברתית ולהעצים את רווחיה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x