$
כלכליסט-טק

Play: זה לא נפתח!

המדור מתרעם על עטיפות גרועות, וגם: בלוג חדש תוהה על משמעות החיים התל-אביביים, מעריצי אפל ממשיכים לצעוק, להקת הרוטס במחווה לביסטי בויז ומלחמת המינים האודיו-קולית

עמית הרשקוביץ 18:21 09.09.12

 

גולם הפלסטיק קם על יוצרו

 

בסופו של דבר, הן נועדו לשרת אותנו - עטיפות נועדות כדי להתקלף, קופסאות כדי להפתח, מטרתו של המכסה הוא לסלול את המסלול לטוב-טוב שבתוכו - - ולכן זה משונה מאוד שכל כך הרבה מוצרים לא מסוגלים לבצע את הפונקציה הבסיסית ביותר שלהם. כולנו מכירים את הבדיחה שהדרך היחידה כדי לפתוח את העטיפה של מספריים דורשת מספריים. בסרטון הזה הבחור המשעשע מ-PleatedJeans נאבק במוצרים עם אריזות גרועות במיוחד, בדרכו אל המטמון הנכסף - ושיקום מי שאי פעם הצליח לפתוח אריזה של גבינה צהובה בעזרת הלשונית בלבד.

 

 

 

כמו כלב

 

המתכלב, בלוג ישראלי חדש שפתח עידו כהן, סטודנט לשעבר, מדווח על דרכים שונים לחסוך עוד כמה שקלים ולהצליח לסגור את החודש בגיל 20 פלוס בעיר היקרה במזרח התיכון. או בקיצור, איך לחיות כמו כלב - או "להתכלב". הבלוג אמנם רק נפתח, אבל הפוטנציאל הוא אדיר. לכל הקמצנים שמחפשים אידיאולוגיה, או לאלו שפשוט יודעים עד כמה ישראל יקרה.

 

(עכשיו רק צריך להחליט - שנאוזר או פינצ'ר)

 

אני, אפל

 

אפל הפכה את עצמה מזמן לחלק מהזהות העצמית של לקחותיה, דרך שטיפת מוח קבועה וכת האישיות של סטיב ג'ובס. עכשיו הגיעה תורה של עוד פארודיה בסגנן שכולנו אוהבים - "שיט שמעריצי אפל אומרים". כמובן, עניין האין-וירוסים-אבל-בעצם-יש לא עבר מתחת לרדאר של אף אחד. הקומיקאי הנפלא סקוט רוס בסדרה שאנחנו רק מקווים שתמשיך. 

 

 

 

 

שורשים

 

להקת הרוטס במחווה מרגשת לביסטי בויז שנערכה במהלך הועידה הדמוקרטית בשבוע שעבר בצ'רלוטוויל. חודשים אחר כך, עדיין לא התגברנו על מותו בטרם עת של אדם יאוך, ואנחנו רוצים להיזכר.

 

 

בית הספר לשוטרים מתחילים

 

מלחמת המינים מעלה הילוך והפעם: מי עושה יותר טוב אפקטים קוליים- בנים או בנות? בסרטון המשעשע הזה מתבקשים נשים וגברים לבצע קולות שונים כדי לזכות בבכורה. דומה שהאפקטים הקוליים של הגברים משכנעים יותר, אבל לדעתנו התשובה הנכונה היא כמובן גיקים, ולא משנה מאיזה מגדר. ומה שבטוח - במלחמה הזה, כולנו מפסידים. 

  

 

 

x