פייסבוק משדרגת את ממשק עמודי החברות
בהמשך לשינויי שהתבצע בממשק הסטטוסים, שמקנה לגולשים יכולות תזמון וסימון מיקום, פייסבוק הוסיפה תכונה חדשה - הפעם עבור מנהלי עמודים: כלי למיקוד התוכן ואפיון הקהל אליו מיועדים פרסומים
פייסבוק העלתה בשקט תכונה חדשה שזמינה למנהלי עמודי מותגים, חברות ודפי מעריצים. התכונה מאפשרת למקד את הקהל שייחשף לסטטוסים שמפורסמים בקיר העמוד. בעזאתה ניתן לבחור קבוצת גיל, מקום מגורים, השכלה, סטטוס, תחומי עניין ושפה של כלל הגולשים שחברים בעמוד.
פייסבוק הוסיפה זה מכבר תכונת תזמון לסטטוסים - שהוטמעה גם היא ללא הודעה רשמית. השינויים הללו נועדו לספק כלי פילוח למנהלי עמודים וגם כנראה מסייעים בעקיפין לפייסבוק עצמה לפלח באופן מדויק יותר את תחומי העניין של הגולשים. במקביל לתכונות בעמודים, נוספה גם למשתמשים אופציה לתייג את מי שנמצא איתם במהלך כתיבת סטטוסים.
שלא כמו גוגל, שמבצעת את איסוף המידע על משתמשיה בעיקר דרך כלי ניתוח אוטומטיים, ניכר כי בפייסבוק סומכים יותר על שיקול הדעת של המשתמשים. אם את הבוטים של גוגל אפשר להוליך שולל בקלות יחסית, הרי שמידע שמוזן על ידי המשתמשים בפייסבוק הוא יותר איכותי וכך אפשר לדרוש עליו תשלום גבוה יותר משותפים ומפרסמים.


