נילסן: יוטיוב הפכה לספק המוזיקה העיקרי עבור צעירים
סקר של חברת המחקר מראה ששני שלישים מבני העשרה בארצות הברית משתמשים בעיקר באתר שיתוף הווידאו כדי להאזין למוזיקה. במקום השני? הרדיו, שהוא גם הכלי הנפוץ ביותר לגילוי מוזיקה חדשה
64% מבני העשרה שנשאלו אמרו כי הם צורכים מוזיקה באמצעות יוטיוב, והרדיו הגיע
כוכב הרדיו לא מת
אבל בעוד שצריכת המוזיקה מתבצעת בעיקר דרך יוטיוב, 48% מהצעירים עדיין מגלים מוזיקה חדשה דווקא דרך הרדיו. 10% אמרו כי הם מגלים מוזיקה חדשה באמצעות המלצות של חברים או בני משפחה, ורק 7%אמרו שהם מגלים אותה באמצעות יוטיוב.
אף שהצעירים עדיין רוכשים דיסקים, הם אמרו לסוקרים כי הם מעדיפים רכישת מוזיקה דיגיטלית על פני רכישת דיסקים: 63% אמרו כי לאלבום מקוון יש ערך "טוב מאוד או די טוב", 61% אמרו זאת על רכישת שירים בודדים בפורמט דיגיטלי, ו-55% אמרו זאת על רכישת אלבום פיזי. שיעור הצעירים בני 18 ומטה שרכש מוזיקה דיגיטלית כלשהי בשנה האחרונה עמד על 51%.