• תפריט
  • דואר אדום
חדשות טכנולוגיה

LG "מפטרת" את ברימאג תקשורת

חברת LG הקוריאנית הודיעה לברימאג על ביטול הסכם ההפצה החל מאפריל 2013. לא ידוע עדיין איזו חברה, אם בכלל, תחליף את ברימאג כמפיצת LG

רפאל קאהאן 18:2801.08.12

יצרנית הטלפונים הסלולרים הקוריאנית LG הודיעה אתמול על ידי מכתב שנשלח לחברת ברימאג תקשורת, כי היא מבטלת באופן חד צדדי את את הסכם ההפצה ביניהן. זאת, על פי הודעה שהעבירה ברימאג לבורסה לניירות ערך תוקף ביטול ההסכם הוא החל מה-30 לאפריל 2013. 

 
בהודעה נכתב כי למשרד

הישראלי של LG היו טענות כלפי ברימאג, אולם הן לא פורטו בה. LG הודיעה על "ביטול היחסים העסקיים בין LG לבין ברימאג תקשורת בנושא הפצת סלולריים מתוצרת LG למפעילות מסוימות של שירותים סלולאריים בישראל, אשר ייכנס לתוקף ב-30 באפריל 2013".

בהודעה של ברימאג כתבה עו"ד מיטב ברון, היועצת המשפטית ומזכירת החברה, ש"החברה בוחנת את הטענות שהועלו במכתב ואת צעדיה". ברון הוסיפה כי "בשלב זה לא ברור מה תהיינה ההשלכות של הביטול הנ"ל על תוצאות הפעילות של החברה".

 

על פי אתר ברימאג תקשורת, ניתן להתרשם כי פעילות ההפצה שלה מבוססת באופן בלעדי על טלפונים סלולריים של LG, כך שביטול ההסכם אכן מעמיד את עתידה העסקי של חברת הבת של ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ בסימן שאלה.

 

לא ניתן היה להשיג את תגובת ברימאג תקשורת עד לפרסום הידיעה - ובחברת LG סירבו להתייחס לנושא.

 

13תגובות
בטל שלח
  • שרות שלהם היה מצויין יאמר לזכות ברימאג תקשורת כשאני רכשתי את המכשיר בסלקום נתקלתי בשרות אדיב ומהיר אפילו קבלתי כיסוי מגן מתנה למכשיר הם טעו בדבר אחד עדכוני גירסאות למכשיר הן ברימאג והן סלקום הרי ידוע שישנה גירסה GINGERBIRD 2.3.6 למכשיר ופה בארץ למרות ההבטחות הוא עדין על גירסת פיריו 2.2.2 אולי זה מה ששבר את גב הגמל.
    שייקה, (07.10.12)
  • שירות גרוע. כל הכבוד לאל. גי. לא הוציאו עדכון למערכת ההפעלה של p970 למרות שהמכשיר עודכן כבר פעמיים...
    בשיחה עם שירות הלקוחות הם הודיעו שאין להם כוונה לעדכן בעתיד הקרוב.
    מקס , (04.08.12)
  • לקוח מרוצה ברימאג תודה רבה- נהנתי מהשרות שלכם.
    (02.08.12)
  • חברה עם שירות גרוע בכל התחומים (מכשירי חשמל וכו') לפי תגובות שונות כנראה שגם בסלולר הם לא משו!! (ל"ת)
    ארי, (02.08.12)
לכל התגובות