$
הייטק והון סיכון

Bizzabo מגייסת 1.5 מיליון דולר מגיגי לוי ויאיר טאומן

החברה פיתחה אפליקצייה שמאפשרת להתחבר אל באי כנסים מקצועיים למיניהם תוך סנכרון עם לינקדאין וטוויטר - בצורה שבונה מעין רשת חברתית מקומית בן רגע

אסף גלעד 17:2731.07.12

חברת הסטארט-אפ ביזאבו (Bizzabo) שפיתחה אפליקציית רשת חברתית עסקית לאירועים וכנסים, הודיעה היום (ג') על גיוס 1.5 מיליון דולר מקבוצה של אנג'לים בהם מנכ"ל 888 לשעבר גיגי לוי ופרופ' יאיר טאומן מהמרכז הבינתחומי בהרצליה.

 

בגיוס השתתפו גם ברק רבינוביץ', יזם ומנכ"ל win.com, גו'אי לאו וקבוצת ההשקעות אפטרדוקס וקיידן קפיטל שהשקיעה בעבר בפלייטיקה הישראלית (שנמכרה לבית הקזינו Harrah's) ו-5min שנמכרה ל-AOL. זהו סיבוב גיוס ראשון של החברה (ראונד A) לאחר שזו גייסה סיבוב 'סיד' של 350 אלף דולר מג'ף פולבר ואייל עופר, בנו של סמי עופר ,במאי 2011. סבב הגיוס ישמש את ביזאבו לבניית מערך שיווק בארה"ב ולגייס עוד מספר עובדי פיתוח.

 

סגל ביזאבו סגל ביזאבו

 

רשת חברתית עסקית אינסטנט

 

ביזאבו מציעה למארגני אירועים עסקיים ממשק אינטרנטי המאפשר להם לתקשר עם הקהל בזמן אמת ולעזור למשתתפים באירוע ליצור קשר זה עם זה בזמן אירוע או כנס, למשל לצורך יצירת קשר עם אנשי מפתח רלוונטיים. זוהי למעשה רשת חברתית שנוצרת תוך דקות ספורות בטרם מתחיל הכנס, שואבת נתונים ומתחברת לרשתות הקיימות כמו לינקדאין וטוויטר. בחודשים הקרובים תקבל ביזאבו גם חיבור לפייסבוק.

 

האפליקציה של ביזאבו, מאפשרת למשתמש ליצור קשרים עם אנשי מפתח על ידי הצגת המיקום שלהם בכנס, ולאחריו - מאפשרת לגלות אירועים חדשים ורלוונטיים בהתבסס על מיקום ותחומי העניין. האפליקציה קיימת בגרסת אנדרואיד ו-iOS. האפליקציה היא כעת חינמית ובעתיד מתכננים בבחרה לגבות עבור שירותי פרימיום ממארגני כנסים ומהמשתתפים. כמו כן בוחנים בחברה מודל חלוקת רווחים מחסויות לכנסים.

 

 

המדור לחיפוש קולגות, אצלך בסלולרי

 

בין הכנסים שעשו שימוש בביזאבו ניתן למנות את כנס MLOVE ConFestival היוקרתי של תעשיית המובייל בברלין, ועידת האינטרנט NOAH שנערכת בסן פרנסיסקו וכנס הטלקום Uplinq שנערך על ידי ענקית התקשורת קוואלקום. בישראל שימשה ביזאבו את באי וועידת הנשיא האחרונה בירושלים, ואת מבקרי כנס הרצליה במרכז הבינתחומי.

 

זירת האפליקציות לאיתור חברים נחשבת לתחרותית למדי. יש בו מתחרות כגון Sonar או Glancee שנרכשה במאי על ידי פייסבוק, וכן eVolero הישראלית. בניגוד אליהן - המוצר שלה חינמי. ערן בן שושן, ממייסדי ביזאבו, מסביר שהחברה פונה ומגיעה לקהל המיינסטרים, בעוד שמרבית המתחרות פופולריות בעיקר בקרב מאמצי טכנולוגיה מוקדמים. שיתוף הפעולה של החברה עם רשת לינקדאין נחשב להדוק במיוחד, זאת לאחר שהתברר כי החברה מייצרת לרשת החברתית האמריקאית מאות "היכרויות" בין חברים בכל כנס.

 

המערכת של ביזאבו הושקה בסוף יוני האחרון ומאז נוצרו בעקבותיה יותר מ-100 אלף אינטראקציות חברתיות בין המשתמשים. בשלב זה החברה מסרבת לחשוף את מספר המשתמשים, אך מדווחת על צמיחה גבוהה מהרגיל. החברה פועלת מסביון ומעסיקה 8 עובדים. היא נוסדה בשנת 2011 על ידי ערן בן שושן, אלון אלרואי ובועז כץ, יוצאי תוכנית סם זל ליזמות במרכז הבינתחומי.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x