$
כלכליסט-טק

תודהסל גייסה 2 מיליון דולר מהקרן של יוצאי אמדוקס

הסטארט-אפ המפעיל רשת פרסום סלולרית גייס 2 מיליון דולר מקרן אפטרדוקס גם בסבב הגיוס הראשון שלו בשנים 2009 ו-2012

אסף גלעד 18:54 21.06.12

 

הסטארט-אפ תודהסל (Todacell), המפעיל רשת פרסום סלולרית, גייס אתמול (ד') 2 מיליון דולר מקרן ההשקעות אפטרדוקס של יוצאי אמדוקס. זהו סבב פנימי שני לאחר שגם בסבב הגיוס הראשון, שנערך בשנים 2009 ו-2010, גייסה החברה 2 מיליון דולר - גם הם מאפטרדוקס, המייצגת 40 פורשי אמדוקס. הקרן מנוהלת בידי מספר פורשים, בהם אמיר גולדשטיין, משה קוזלובסקי, צבי ארום, רונית ברוסטין, מוטי מור וסמי גייסט, והיא השקיעה עד כה בסטארטאפים דוננזה ואיי.אם סקאוטינג.

 

תודהסל היא רשת פרסום למכשירים ניידים ולמעשה פעילה בשוק בו פועלת אמובי (Amobee), שנמכרה בחודש מרץ האחרון ב-321 מיליון דולר לרשת הסלולרית הסינגפורית סינגטל, ואדמוב (Admob) שנמכרה לגוגל תמורת 750 מיליון דולר. היא מהווה רשת פרסום סלולרית ומחזיקה בטכנולוגיה לאופטימיזציה של פעילותה המסייעת למודעות הפרסום הסלולריות להגיע לקהל יעד רלוונטי יותר. על פי מייסדיה, היא לוקחת בחשבון מספר רב של פרמטרים בניתוח קהל היעד ומודעות הפרסום, כגון: אתר התוכן, סוכנות הפרסום, מכשיר הצפייה, מיקום גיאוגרפי, דמוגרפיה, ומביאה את כולן לידי ביטוי בחישוב שהיא מבצעת להפצת המודעות. תודהסל יודעת 'להפנות טראפיק', לפי בקשה לאתרים מסוימים ולוקחת בחשבון צפיות מהעבר.

 

את החברה הקים בשנת 2007 משה וקנין, שניהל אותה עד סבב הגיוס הנוכחי. וקנין הוחלף בידי מארק ליהמן, לשעבר סגן נשיא לשיווק דיגיטלי ביוניברסל מיוזיק, ופרש לסטארט-אפ חדש בשם Youappi העוסק בניהול אפליקציות סלולריות. על פי הבלוג הטכנולוגי טק-קראנץ' , הכפילה החברה את הכנוסתיה במחצית הראשונה של השנה והיא מחזיקה ב 10,000 לקוחות מפרסמים.

x