יו"ר טוויטר: לא מודאג מגוגל+, מרוצה מהתגייסות המפרסמים
לדברי ג'ק דורסי התוכנית העסקית של הרשת החברתית עובדת כמתוכנן, והיא מוכנה לרכוש חברות כדי לגייס לשורותיה כשרונות חדשים: "אם אפשר להשיג אותם כך, אז למה לא?"
התוכנית העסקית של טוויטר מתפקדת כמתוכנן - כך אומר יו"ר החברה ואחד ממייסדיה, ג'ק דורסי. הוא ציין כי מפרסמים הוכיחו שהם מוכנים לשלם כדי לקדם את הציוצים, החשבונות והנושאים שלהם. דורסי אמר את הדברים אמש (א') בכנס DLD במינכן שבגרמניה.
לדברי דורסי, התוכנית העסקית של טוויטר נבנתה במשך זמן רב והיא מוכיחה את עצמה: לדבריו, שיעור המגע של משתמשים עם התוכן המקודם של טוויטר נע בין שלושה אחוזים לחמישה אחוזים – שיעור גבוה יחסית המפרסמים, אמר דורסי, מרוצים מהתוצאות ושבים לפרסם בטוויטר בעקביות.
כשנשאל האם טוויטר מוטרדת מגוגל+, השירות החברתי של גוגל, דורסי השיב ש"גוגל צריכה לעבור כמה וכמה אבולוציות" כדי להתמודד בתחום החברתי. עוד אמר דורסי כי בטוויטר החליטו להקים צוות שיקדם את השירות בגרמניה, שם השימוש ברשת החברתית נפוץ פחות מאשר בשאר אירופה. הוא הוסיף כי החברה תמיד מעוניינת לשכור כשרונות חדשים, וציין: "אם אפשר להשיג אותם על ידי רכישת חברות, אז למה לא?"
דורסי, שבעת הקמת טוויטר חשב עליו כשירות שיועיל לאנשי כוחות הצלה, אמר כי מדובר בהרבה יותר מרשת חברתית: טוויטר משמשת, לדבריו, ככלי ראשוני להפצת מידע וכ"שירות חדשות אישי". "אתה לא חייב לצייץ כדי להשתמש בטוויטר", אמר, וציין כי "הערך האמיתי של השירות הוא בכך שהוא מאפשר לך לדעת מה קורה בעולם בזמן אמת". דורסי אמר עוד כי העיצוב מחדש של האתר, ששם דגש על חלק הגילוי (Discovery) שלו, מיועד לאפשר לאנשים להפיק כמה שיותר מטוויטר – גם בלי לתרום בעצמם.


