תחרות "פיינליסט" של כלכליסט: בוחרים את עמודי הפייסבוק הטובים בישראל
מאות עסקים קטנים ובינוניים כבר נרשמו לתחרות, המדרגת את העמודים הטובים ביותר. הזוכה יקבל פרס בשווי של כ-100 אלף שקל
15:46
19.01.12
מאות עסקים קטנים ובינוניים כבר גילו את כוחן של הרשתות החברתיות, ובראשן פייסבוק, בקידום העסק וביצירת תקשורת עם הלקוחות. אבל צריך לדעת גם איך לנהל את הפעילות: איך מנהלים אינטראקציה עם לקוחות ושומרים על חדשנות? מי מעלה את התוכן המעניין ביותר? ואיזה עמוד מעוצב הכי יפה?
"כלכליסט", בשיתוף חברת דיזנהאוז, HOT עסקים, zap group וחברת אפפורמה, מקיימים בפעם הראשונה את דירוג עמודי העסקים הקטנים והבינוניים הישראליים הטובים ביותר בפייסבוק.
התחרות נפתחה ב-1 בינואר ורשומים בה כבר יותר מ־300 עסקים קטנים ובינוניים, במגוון תחומים. התחרות תיסגר ב-24 בינואר והעסק הזוכה ייבחר על ידי שקלול בחירת חבר שופטים מקצועי ובחירת החברים בפייסבוק. הזוכה יקבל פרס בשווי של כ-100 אלף שקל.


