Play: השנה על פי גוגל
הסרטון שענקית החיפוש מסכמת איתו את 2011, והאנשים שמנסים לחפש דרך העמוד שלה בפייסבוק. וגם: מכונית העתיד של טויוטה, אולד ספייס מפוצצים דברים, עטיפות אלבומים בקליפ ארט ותמונות רקע לטיימליין
- להרשמה לניוזלטר Play (תיבה שמינית)
רוח הזמן
אם יש חברה אחת שיכולה לסכם את השנה, זו חייבת להיות גוגל. שירות הצייטגייסט שלה מציג סיכום שנה יוצא מן הכלל, שבודק את תעבורת הרשת ואת כל החיפושים בשנה האחרונה, ומציג את מה שהכי עניין אותנו. הם אפילו הכינו סרטון מרגש שמסכם את השנה בעולם, עם דגש מוגזם על האירוע שלדעתם היה הכי גדול ב-2011. פתיחת גוגל+, כמובן.
הגולשים הישראלים, כפי שדיווחנו וכפי שהיה צפוי, התעניינו השנה בגלעד שליט ובבר רפאלי. אבל את מי העולם חיפש הכי הרבה בשנה האחרונה? תחזיקו חזק בכיסאות שלכם, כי קיימת אפשרות סבירה שתרצו לזרוק אותם על מסך המחשב אחרי שתראו מי במקום הראשון.
בונוס גוגל: אם עוד לא ראיתם, אתם מוזמנים לחפש בגוגל את המילים Let It Snow. חכו כמה שניות אחרי שעמוד התוצאות עולה.
הסתדרתם? אתם כנראה יודעים להשתמש ברשת טוב יותר מלא מעט אנשים. לראיה: לגוגל יש עמוד בפייסבוק, כמו לכל חברה שמכבדת את עצמה, אבל ישנם גולשים כל כך מבולבלים שהם מנסים... לחפש בעמוד הגוגל של פייסבוק. רבים ממי שרצו לראות את ההפתעה שציפתה למחפשים Let It Snow פשוט כתבו את המילים כסטטוס בפייסבוק, וחשפו את בורותם ברבים. התופעה, שלא מוגבלת לחיפוש הספציפי הזה, אף הובילה לכך שחלק מהגולשים מנסים לעזור למסכנים, ומפנים אותם בתגובות לאתרים שהם חיפשו. יפה מצדם.
גרסת כיסוי
לכבוד ההשקה הרשמית של הטיימליין, ממשק עמודי הפרופיל החדש של פייסבוק, פנקו את עצמכם בתמונת קאבר חדשה לטיימליין שלכם. האתר הזה יעזור לכם למצוא את המכסה המושלם לפרופיל שלכם. לנו זה מזכיר את הימים שבהם היינו מחטטים שעות באתרי טפטים לווינדוס.

פופ ארט
הו, הנוסטלגיה. זוכרים את הימים שהם קישטנו את מסמכי הוורד שלנו בקליפ ארט? אותו יצור כלאיים משונה שמיקרוסופט דחפו לאופיס במטרה לגרום לאנשים לקשט את המסמכים שלהם בציורים לא ממש ברורים? עכשיו תארו לעצמכם דור שלם של מעצבי עטיפות אלבומים, בהן כמה מהעטיפות האיקוניות ביותר של תרבות הפופ, שמנסים להשתמש בקליפ ארט של אופיס על מנת להגשים את חזונם האמנותי. ככה זה נראה.

העתיד לפי טויוטה
אנחנו לא מכניסים פרסומות לעתים קרובות, אבל (1): חברת טויוטה שיחררה סרט שהכינו במחלקת הקונספטים שלה, שבה בונים אנשי החברה את מכונית העתיד על פי ראות עיניהם. התוצאה: מכונית שאפשר להחליף לה את הצבע מתי שרק רוצים, מסכים מתקדמים, וכמובן - פרסומות רצות על גבי הרכב. והכי חשוב? המכונית יכולה להפוך למשחק מחשב.
אולד ספייס ופיצוצים
אנחנו לא מכניסים פרסומות לעתים קרובות, אבל (2): נראה שכל האינטרנט הופך לפרסומת אחת גדולה של אולד ספייס. אבל אם מתעלמים לרגע מהמניעים של האתר הזה, אפשר ליהנות ממנו ממש. בום!


