$
אינטרנט

אבן דרך לטוויטר: 100 מיליון משתמשים פעילים

לדברי המנכ"ל קוסטולו, טוויטר גייסה לאחרונה 400 מיליון דולר, ולא מתכננת לצאת להנפקה בקרוב. מקור ההכנסה העיקרי של החברה עתיד להיות הפרסום, הוסיף

שי ענבל 14:0309.09.11

בפוסט בבלוג הרשמי של טוויטר, מציין דיק קוסטולו, מנכ"ל הרשת החברתית, 100 מיליון משתמשים פעילים - שמשתמשים בטוויטר במחשב, בסמארטפון ובטאבלט. משתמש פעיל, לפי טוויטר, הוא אדם שמתחבר לרשת החברתית לפחות פעם בחודש. ההישג הופך את טוויטר לאחת הרשתות החברתיות הגדולות בעולם (לפייסבוק,

יש לציין, ישנם כ-750 מיליון משתמשים פעילים). מניין המשתמשים הכולל של טוויטר הוא למעלה מ-200 מיליון.

 

במסיבת עיתונאים שנערכה במטה טוויטר נחשפו סטטיסטיקות נוספות על שירות המיקרו-בלוגינג הפופולרי, שהוקם לפני כחמש שנים: מתוך 100 מיליון המשתמשים הפעילים, 50 מיליון מתחברים לטוויטר מדי יום, כש-40% מהם לא מצייצים אלא רק עוקבים. בנוסף, כ-55% מכלל המשתמשים הפעילים משתמשים בטוויטר במובייל - גדילה של 40% מהרבעון הקודם. קוסטלו הדגיש כי המספר 100 מיליון אינו כולל חשבונות "ספאם".

 

באשר לציוצים עצמם, בטוויטר מועלים למעלה מ-230 ציוצים ביום - גדילה של 110% מהתחלת השנה. כמו כן, קוסטולו ציון כי לטוויטר יש מעל 400 מיליון כניסות (יוניקים) בחודש, גדילה של 150 מיליון מתחילת השנה. לדבריו, אנשים רבים משתמשים בטוויטר אולם לא יוצרים חשבון, ורק נכנסים לעמודי חשבונות קבועים.

 

קוסטולו אמר כי בין המטרות העתידיות של טוויטר ניתן למנות הקטנת המשתמשים שלא מצייצים (40%, כאמור) - בהם טוויטר רואה פוטנציאל רב - על ידי שיפור הממשק ועידוד Retweets. מתוכנן לאחד ולפשט את הממשק של טוויטר באתר ובאפליקציות השונות, כדי לשפר את חוויית השימוש. לפי קוסטלו, אחת ממטרות העל של טוויטר היא להגיע ל-2 מיליארד משתמשים פעילים בטוויטר, במחשב ובמובייל.

 

בנוסף, בטוויטר מתכננים לשנות את אסטרטגיית הפרסום, כך שציוצים מקודמים יופיעו באופן אקראי מדי פעם בפיד של המשתמש. כיום שיטת הפרסום של טויטר כוללת משתמשים מקודמים ונושאים מקודמים, בעיקר - אולם לא הכנסת ציוצים מקודמים. כאשר נשאל קוסטולו מדוע שחברות יעדיפו לפרסם בטוויטר על פני פייסבוק, השיב כי בטוויטר, בניגוד לפייסבוק - חברות משלמות רק אם משתמשים מקליקים על הלינק. הודגש כי מקור ההכנסה העקרי של טוויטר היה ויישאר פרסום.

 

קוסטולו דיבר גם על הנפקתה של טוויטר, ורמז שכזו לא תקרה בקרוב: "גייסנו לאחרונה כמות אדירה של כסף שכמותה עוד לא ראינו בעבר - 400 מיליון דולר. הצלחנו עד כה להגיע להישגים רק בזכות העובדה שאנחנו יכלים להתנהל בתנאים שלנו, ולא לדאוג בנוגע להנפקה עתידית".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x