לגעת בפרסומות: מיקרוסופט חשפה פלטפורמת פרסום מבוססת קינקט
NuAds תאפשר ליצור פרסומות טלוויזיה אינטראקטיביות, שבהן יוכל הצופה למלא סקרים ולבקש קופונים באמצעות תנועות גוף ופקודות קוליות
מיקרוסופט הכריזה על פלטפורמת פרסומות חדשה שתתבסס על הקינקט, בקר התנועה הפופולרי לקונסולת האקסבוקס. הפלטפורמה החדשה, המכונה NuAds, תאפשר למפרסמים ליצור פרסומות אינטראקטיביות שאיתן הצופה יוכל "לתקשר" באמצעות פקודות קוליות ותנועות גוף. לפי ה"ניו יורק טיימס", מיקרוסופט תשיק את הפלטפורמה בתחילת 2012.
הפרסומות ישולבו במשחקי וידיאו ובחנות המדיה של קונסולת המשחקים Xbox360 . בין השאר יוכלו השחקנים להשתמש בפקודות קוליות על מנת לשתף את הפרסומת עם חבריהם, למלא סקרים, לנצל קופון או דיל ולראות מפה אינטראקטיבית המציגה את המקומות שבהם נמכר המוצר שמופיע בפרסומת. האפשרויות מותאמות לתוכן המשווק, כך שבמהלך פרסומת לתוכנית טלוויזיה תוכלו לבקש, על ידי פקודה קולית, לקבל תזכורת לפני שהתוכנית תשודר.
מנהל מחלקת הפרסום העסקי של מיקרוסופט, מארק קרוסה, הגדיר את הפלטפורמה כ"כלי פרסום לדור החדש": "כאשר יש לך אנשים אינטראקטיביים במיוחד ומדיום פסיבי, הם משתמשים בטלפון או במחשב הנייד שלהם בזמן שהם רואים טלוויזיה. אנשים הם אינטראקטיביים מטבעם, עכשיו אנחנו צריכים שהטכנולוגיה לא תעמוד בדרכם".
ככל הנראה, מיקרוסופט גם תשלב את פלטפורמת הפרסומות לתוך פרויקט "אורפה", שמטרתו להפוך את קונסולת המשחקים שלה לפלטפורמה טלוויזיה אינטרנטית מלאה. בתערוכת המשחקים E3, לפני כשלושה שבועו, מיקרוסופט שחררה עדכון תוכנה לאקסבוקס, המוסיף חיפוש וגלישה בסיסית. שדרוג התוכנה האחרון גם הוסיף יכולות נוספות לקינקט, כמו שליטה בכל תפריטיה של הקונסולה בעזרת בקר התנועה.


