פולבר: "העתיד טמון בהיתוך בין המדיה הישנה לחדשה"
היזם והמשקיע דיבר בפאנל על עתיד המדיה הדיגיטלית בכנס לנדמרק ונצ'רס: "כל חברה צריכה להשקיע ברגעי Now Media, שישלבו בין השתיים"
"לפני שנתיים, סוזן בויל הפכה למפורסמת משום מקום", הסביר פולבר
ג'וש אורבך, סגן נשיא בכיר בחברת ההשקעות Betaworks, הוסיף: "המדיה, באופן מעשי, הופכת יותר ויותר מהירה. מו"לים יכולים לראות בזמן אמת מה הציבור קורא באתר שלהם. הם מבינים שתחומי העניין משתנים מדקה לדקה, והכל נע בכיוון הזה, מהפקת התוכן ועד ההפצה והצריכה שלו".
ערן דווידסון, מנכ"ל Hasso Plattenr Ventures, אמר כי כיום קיימים כלים שמאפשרים לכל משתמש לבצע פעולות שבעבר היו שמורות רק למקצוענים. "בעולם המוזיקה השקענו בחברה שיכולה להפוך כל אחד לזמר - פשוט שרים לאפליקציה שלה, והיא מוסיפה מוסיקה וכלי נגינה", הוא סיפר. "מה שעשית בעבר באולפן והיה עולה 100 אלף דולר, הוא עכשיו בחינם. מדובר במהפכה שאפשר לראות בתחומים שונים. למשל - יישומים שמאפשרים לקבל חדשות מכל מקור ובכל זמן במקום אחד. זו מהפכה בכל החזיתות".