$
חדשות טכנולוגיה

פולבר: "העתיד טמון בהיתוך בין המדיה הישנה לחדשה"

היזם והמשקיע דיבר בפאנל על עתיד המדיה הדיגיטלית בכנס לנדמרק ונצ'רס: "כל חברה צריכה להשקיע ברגעי Now Media, שישלבו בין השתיים"

עומר כביר 12:5021.02.11
"עתיד התקשורת הוא לא המדיה החדשה בלבד, אלא Now Media - היתוך של המדיה הישנה עם החדשה" - כך אמר היזם והמשקיע, ג'ף פולבר, בכנס Israel Dealmakers של לנדמרק ונצ'רס, שנערך היום (ב') במלון הילטון בתל-אביב.

 

"לפני שנתיים, סוזן בויל הפכה למפורסמת משום מקום", הסביר פולבר
במהלך פאנל בנושא עתיד המדיה הדיגיטלית והאינטרנט. "כהשיר שלה הגיע למיליון צפיות ביוטיוב הוא הפך לאייטם חדשותי, וגופי תקשורת בכל העולם דיווחו עליה. כתוצאה מכך ההתעניינות בה ברשת עלתה - היא הגיעה לרשימת הנושאים החמים בטוויטר והצפיות ביוטיוב זינקו, מה שבתורו יצר עניין גדול יותר במדיה המסורתית. זה רגע Now Media. כל חברה צריכה להשקיע משאבים ביצירת רגעים כאלו".

 

ג'וש אורבך, סגן נשיא בכיר בחברת ההשקעות Betaworks, הוסיף: "המדיה, באופן מעשי, הופכת יותר ויותר מהירה. מו"לים יכולים לראות בזמן אמת מה הציבור קורא באתר שלהם. הם מבינים שתחומי העניין משתנים מדקה לדקה, והכל נע בכיוון הזה, מהפקת התוכן ועד ההפצה והצריכה שלו".

 

ערן דווידסון, מנכ"ל Hasso Plattenr Ventures, אמר כי כיום קיימים כלים שמאפשרים לכל משתמש לבצע פעולות שבעבר היו שמורות רק למקצוענים. "בעולם המוזיקה השקענו בחברה שיכולה להפוך כל אחד לזמר - פשוט שרים לאפליקציה שלה, והיא מוסיפה מוסיקה וכלי נגינה", הוא סיפר. "מה שעשית בעבר באולפן והיה עולה 100 אלף דולר, הוא עכשיו בחינם. מדובר במהפכה שאפשר לראות בתחומים שונים. למשל - יישומים שמאפשרים לקבל חדשות מכל מקור ובכל זמן במקום אחד. זו מהפכה בכל החזיתות".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x