אמזון תקים אגף מאמרים וסיפורים קצרים לקינדל
האגף החדש בחנות המקוונת, Kindle Singles, נועד לטקסטים שאינם קצרים מספיק כדי להתפרסם כספרים, אך ארוכים מדי עבור העיתונות
שירות חדש בחנות הספרים הדיגיטליים של אמזון המיועדים למכשיר הקינדל שלה, בשם Kindle Singles, ינסה למלא את הפער בין כתבות מגזיניות לבין ספרים מלאים: בחנות יתפרסמו מאמרים וסיפורים באורך של 50,000-10,000 מילים. החברה יצאה בקריאה לכותבים המעוניינים לפרסם את כתביהם בשירות.
בהודעה
מטרת Kindle Singles, לדברי סמנכ"ל התוכן לקינדל אמזון, ראס גרנדינטי, היא לאפשר לרעיונות "להתבטא באורך הטבעי שלהם, ולא באורך שרירותי הנקבע לצרכים שיווקיים".
הטקסטים, באורך של 90-30 עמודים, יימכרו באתר במכירים הנמוכים ממחירי ספרים מלאים, אך אמזון טרם נקבה במחירים מדויקים, וכן לא הציגה את הקריטריונים לפרסום בחנות.