סטארקרפט 2: ממחזרים את ההצלחה
האם משחק המשך שיוצא 12 שנה אחרי הצלחתו המסחררת של המשחק הראשון יכול לחדש, או רק לרצות מעריצים ותיקים
ב־1998 הוציאה חברת בליזארד את סטארקרפט (Starcraft), משחק אסטרטגיה בזמן אמת, שנהפך לאחת ההצלחות הגדולות ביותר של הז'אנר. לאחר שנים של עיכובים ודחיות הושק השבוע משחק ההמשך המיוחל, שהחזיר לשוק רבים מהשחקנים הוותיקים. בבואה לפתח את המשחק נתקלה בליזארד בדילמה: האם לפתח כותר חדשני שיתחרה במשחקים האחרים בז'אנר, או שמא משחק נוסטלגי שיפנה לקהל המעריצים הקיים?
מצד אחד, סטארקרפט זוכה למקום של כבוד בהיכל התהילה של משחקי המחשב, הרבה יותר ממשחקים אחרים מוצלחים לא פחות. בדרום קוריאה נחשב המשחק לספורט
מצד שני, בליזארד ניצבת מול קהל ענק שחיכה בסבלנות 12 שנה, והוא רוצה משהו מדהים, חדשני ובלתי צפוי. זו דרישה שבליזארד לא יכולה לעמוד בה. כבר עכשיו עולה מהביקורות הראשוניות קולות של אכזבה - גם מהשחקנים שבעיניהם המשחק השתנה מדי, וגם מצד אלה שלדעתם הוא לא השתנה מספיק. עם זאת, ההצלחה הכלכלית של המשחק מובטחת, אם הביקורות ישבחו ואם הן יקטלו. השאלה היא אם השחקנים יחכו בתור גם לסטארקרפט 3.