גוגל: נקדם מודעות הנטענות במהירות
גוגל הודיעה למפרסמי המודעות כי תשקלל גם את מהירות טעינתם של העמודים המקושרים למודעות, כדי להגדיל את מספר הכניסות למודעות
גוגל הודיעה
אתמול (ד') למפרסמי המודעות שלה כי מעתה תשקלל גם את מהירות טעינתם של העמודים המקושרים למודעות. מודעות המקשרות לעמודים הנטענים במהירות יקבלו עדיפות בהצגתן. ההחלטה החדשה, שמשפיעה על כל בעלי המודעות של גוגל, נכנסה לתוקפה עם שליחתה.
במרץ כי מהירות המודעה עשויה להיות שיקול בדירוגה. לטענתה, משתמשים שיקליקו על מודעה שתטען במהירות ינטו יותר להקליק על מודעות מהירות מאשר אם יקליקו על מודעות איטיות, ונוסף על כך מודעות מהירות ירגילו את הגולשים להתייחס למודעות ולא להתעלם מהן.
גוגל הודיעה כבר
הכנסותיה של גוגל מפרסום עמדו על יותר מ-5 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2008. מיקום המודעות בתוצאות החיפוש נקבע על פי שיקולים כמו מידת הרלוונטיות של המודעה, המחיר שהציעו המפרסמים ואחוז ההקלקות על המודעה. כעת יצטרכו המפרסמים לשפר גם את מהירות טעינת העמודים שאליהן מפנות המודעות.