סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
רחלי קוגן
רחלי קוגן (צילום: עומר הכהן)

רחלי קוגן מונתה לשותפה בקרן ההון סיכון Symbol

רחלי קוגן מונתה לשותפה בקרן הון הסיכון הישראלית לצד יובל אריאב מייסדה. עד כה קוגן הובילה את פעילות ההשקעות של הקרן, את התמיכה בחברות הפורטפוליו וכן יוזמות למען האקוסיסטם הישראלי בכללותו. קוגן הצטרפה לקרן מיד עם הקמתה בסוף שנת 2021

רחלי קוגן מונתה לשותפה בקרן הון הסיכון הישראלית Symbol (סימבול) לצידו של יובל אריאב מייסד הקרן. עד כה קוגן הובילה את פעילות ההשקעות של הקרן, את התמיכה בחברות הפורטפוליו וכן יוזמות למען האקוסיסטם הישראלי בכללותו. קוגן הצטרפה לאריאב מיד עם הקמת הקרן בסוף שנת 2021, הייתה שותפה ל-11 ההשקעות שהקרן ביצעה עד כה, ולפעילותה עם חברות הפורטפוליו.
סימבול גייסה עד כה 50 מיליון דולר והיא המשקיעה הראשונה בחברות סטארט-אפ בסבבי פרה-סיד וסיד, בסכומים שנעים בין חצי מיליון ל-3.5 מיליון דולר להשקעה. הקרן השקיעה עד כה ב-11 חברות, שבע מתוכן כבר גייסו סיבובי המש. בין הסטארט-אפים שהקרן השקיעה בהן Sightful, Breeze, Nilus, CardinalOps, Squire, Jiga שתיים בוגרות של תוכנית האצת המיזמים היוקרתית Y Combinator.
קוגן נולדה ברוסיה, גדלה בערד, השלימה תואר ראשון בכלכלה ופסיכולוגיה ותואר שני במשפטים, שימשה מנהלת משאבי אנוש של חברת נקסט סיליקון, ושל חברת הפינטק Fundbox, שם הובילה בזמן קצר את ההתרחבות הגלובלית של החברה מ-30 ל-250 עובדים. לאחר סיום תפקידה בפאנדבוקס היא הצטרפה כיועצת לקרן אלף וליוותה את צוות הגיוס שלה. בנוסף, קוגן ליוותה את הקמת עמותת Give and tech מראשית דרכה.
קוגן הצטרפה לקרן סימבול עם הקמתה כסמנכ"לית פלטפורמה והשקעות והובילה תהליכי הערכה של יזמים להשקעות חדשות.