Consumer Reports ממליץ שלא לרכוש את האייפון 4 של ורייזון
שמונה חודשים לאחר שהמליץ שלא לרכוש את האייפון 4 בגרסת ה-GSM בגלל בעיות האנטנה, ארגון הצרכנות האמריקאי המשפיע מגיע למסקנה דומה לגבי האייפון בגרסת ה-CDMA שהושק בוורייזון האמריקאית
ההיסטוריה חוזרת: ארגון הצרכנות האמריקאי Consumer Reports פרסם היום (ש') המלצת אי-קניה על האייפון 4 בגרסת ה-CDMA, הלא הוא האייפון שהושק בחודש שעבר בספקית הסלולר Verizon Wireless בארה"ב. הסיבה להמלצה שלא לרכוש את המכשיר זהה לזו שניתנה ביולי האחרון לגבי האייפון 4 ברשת AT&T - בעיות האנטנה.
לפי בדיקות מעבדה שערך Consumer Reports המכשיר מאבד קליטה ואף נכשל בביצוע שיחות כאשר מחזיקים אותו בצורה מסויימת בה היד נוגעת ברווח שבין חלקי האנטנה. כאמור, מדובר בממצאים זהים לאלו שמצא הארגון באייפון 4 בגרסת ה-GSM. בזמנו בעיות האנטנה של המכשיר עוררו סערה גדולה ברשת ובעיתונות. הדבר גרם לאפל, שלא כהרגלה, לערוך מסיבת עיתונאים בו הוכרז כי כל רוכשי המכשיר יקבלו כיסוי חינם, שפותר את הבעיה - גם לדעת Consumer Reports. במסיבת העיתונאים אמר מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, כי לכל הסמארטפונים יש בעיה דומה, ולהוכחה הוקרנו סרטונים המראים אחיזה מקבילה במכשירי בלקברי ו-HTC הגורמת לאיבוד הקליטה.
בניגוד לפעם הקודמת בה פרסם Consumer Reports את המלצתו לגבי האייפון, ההערכות הרווחות הן כי להמלצה החדשה לא תהיה השפעה על מכירות המכשיר. על פי סקירות עיתונאים על האייפון 4 בוורייזון בחודש האחרון המכשיר מציג שיפור ניכר לעומת מקבילו ברשת AT&T ועל אף שבעיית האנטנה קיימת, הוא מציג קליטה טובה בהרבה וכמעט ואינו נכשל בביצוע שיחות, גם באזורים בעייתיים עבור רשת AT&T.
לפי אפל, האייפון 4 בגרסת ה-GSM מכר למעלה מ-30 מיליון יחידות מאז השקתו ביוני האחרון.


