$
בארץ

אירופה: מכוניות אופל יעברו מיתוג מחדש כדי להימנע מאיום מצד שברולט

הסיבה: אופל ושברולט שנמצאות בשליטת ג'נרל מוטורוס עלולות לגזול לקוחות אחת מהשנייה. לפיכך, באופל ישמו דגש על עיצוב, בעוד ששברולט תשים דגש על אמינות

תומר הדר 10:58 10.01.11

 

מכוניות אופל יעברו מיתוג מחדש ויהפכו למכוניות פרימיום, כדי להימנע מאיום מצד שברולט שתציג בחודשים הקרובים כמה דגמים חדשים באירופה. כך מדווח השבועון הבריטי "אוטוקאר" שמצטט בכירים בחברת אופל. 

 

הסיבה העיקרית להחלטה זו נובעת מהעובדה שאופל ושברולט, שנמצאות בשליטת קונצרן ג'נרל מוטורס, עלולות  "לגזול" לקוחות זו מזו מאחר שהן מבוססות על פלטפורמה דומה ופונות לאותם לקוחות, מה שעלול לגרום ל"זליגת לקוחות" ממותג למותג בתוך ג'נרל מוטורס.

 

לדברי הבכירים, דגמי אופל שיוצגו בשנים הקרובות ישימו דגש על עיצוב בעל סממנים של רכבי יוקרה ושימוש בטכנולוגיה אשר מופיעה בדגמי פרמיום, בעוד שבדגמי שברולט יושם דגש על אמינות גבוהה. כך, לדוגמה,  אופל זפירה, מיניוואן שעתיד להגיע לישראל בקרוב, תזכה למתיחת פנים, אך לצידה יפותח גם מיניוואן גדול, שיתחרה ישירות בפורד S MAX. לעומת זאת, בשברולט ישווק באירופה (וגם בישראל) המיניוואן אורלאנדו, שצפוי, לדברי הבכיר באופל, להית "יותר בסיסי" מהמינוואן של אופל.

 

שברולט מתכננת "מתקפת דגמים" עבור השוק האירופי, שעתידים להגיע גם לישראל, וכוללים בין היתר את הספארק, מכונית מיני שתמוצב מול יונדאי I10, את גרסת 5 הדלתות של שברולט קרוז ואת האוואו החדשה.

x