$
כלכליסט-טק

מחקר: גידול של מאות אחוזים בפרסום באנדרואיד ואייפון במהלך 2010

כך לדברי חברת הפרסום בסלולר Mobclix. עוד עולה מנתוני החברה: אפליקציות העושות שימוש בהודעות Push זוכות לזמני שימוש גבוהים פי שניים

עומר כביר 16:07 26.12.10

 

זינוק משמעותי לפרסום בטלפונים סלולריים במהלך 2010: לפי נתונים של חברת הפרסום בסלולר, Mobclix, בשנה האחרונה חל גידול של 347% במספר פרסומות המוצגות בסמארטפוני אייפון של אפל, בשעה שסמארטפונים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד רשמו גידול 420%.

 

לפי נתונים שפרסמה החברה, פרסומות אינטראקטיביות עם מדיה עשירה הן הפופולריות ביותר, ומהוות 37% מסך הפרסומות שהוצגו, גידול של 115% לעומת 2009.

 

בנוסף, עולה מנתוני החברה שאפליקציות שעושות שימוש בהודעות בדחיפה נהנות בתמורה מנפח שימוש גבוה יותר. אפליקציות אלו נפתחות 228% יותר מאפליקציות אחרות, וזמני השימוש השבועיים שלהם גבוהים ב-103%.

 

לפי סקר שערכה לאחרונה Mobclix, משתמש הסמארטפון הממוצע מעביר 2.8 שעות בממוצע ביום בשימוש באפליקציות, וכי 3 מתוך 5 אנשים פונים קודם כל לאפליקציה על מנת לאתר מידע ברשת, ורק לאחר מכן למנוע חיפוש.

x