$
כלכליסט-טק

סלקום לא לבד: סקייפ תפצה את המשתמשים בתשלום

אחרי התקלה ששיתקה השבוע את תוכנת השיחות, מציע מנכ"ל סקייפ שיחות בחינם ללקוחות ששילמו עבור שירותי החברה. כ-20 מיליון דולר הושקעו בייצוב המערכת, אך עדיין מורגשות תקלות בכמה מהיכולות שהיא אמורה לספק

שי ענבל 13:57 24.12.10

 

חברת סקייפ, המפעילה את התוכנה הפופולרית לשיחות קוליות באינטרנט, תפצה את משתמשיה שנרשמו לשירותים בתשלום. המהלך מיושם בעקבות התקלה הנרחבת בסקייפ שלשום (ד'), שמנעה ממיליוני משתמשים להתחבר ועדיין פוגעת ביכולות מסוימות של השירות.

 

לפי מתווה הפיצוי, לקוחות של השירותים Pay as You Go ו-Pre Pay יקבלו 30 דקות שיחה בחינם. הלקוחות הרשומים האחרים יוכלו לשוחח בחינם במשך שבוע - הטבה שתיכנס לתוקף בימים הקרובים.

 

מנכ"ל החברה, טוני בייטס, מסר כי הוא מתנצל "באופן אישי" על המקרה. לדברי בייטס, הרשת כרגע יציבה ומאפשרת שיחות וידיאו, אודיו וצ'אט. בייטס ציין כי כ-20 מיליון דולר הושקעו בייצוב התשתית, בתהליך שכלל יצירת צומתי רשת משופרים (Super-Nodes).

 

 

העדכון פורסם אתמול בלילה (שעון ישראל). כ-90 אחוז מהמשתמשים, לפי בייטס, מצליחים להשתמש בסקייפ ללא בעיה, אולם עדיין ישנן תקלות בשיחות וידיאו מרובות משתתפים ובשליחת מסרים מיידיים ללא חיבור לרשת. ניתן לעקוב אחרי העדכונים בחשבון הטוויטר של סקייפ.

x