בלומברג: ההכנסות השנתיות של פייסבוק צפויות להסתכם ב-2 מיליארד דולר
מדובר בגידול של יותר מ-100% לעומת הנתון שהציגה הרשת החברתית ב-2009. לפי הדיווח, פייסבוק הגיעה להכנסות בהיקף זה בקצב מהיר יותר מיאהו, וכמעט זהה לזה של גוגל
10:31
16.12.10
הכנסותיה של פייסבוק לשנת 2010 צפויות להסתכם ב-2 מיליארד דולר - כך מדווחת סוכנות הידיעות בלומברג מפי שלושה מקורות המקורבים לנושא. הרשת החברתית אינה נוהגת לפרסם באופן רשמי את הכנסותיה ורווחיה.
לפי הדיווח, מדובר בגידול של יותר מ-100% לעומת ההכנסות שהציגה הרשת החברתית הגדולה בעולם במהלך 2009, שעמדו על בין 800-700 מיליון דולר. אם הנתונים מדויקים, משמעות הדבר הינה שהחברה, שנוסדה ב-2004, הגיעה להכנסות של 2 מיליארד דולר בקצב מהיר יותר מיאהו, וכמעט בקצב זהה לזה של גוגל.
יאהו, שנוסדה עשר שנים לפני פייסבוק, רשמה ב-2003 הכנסות בסך 1.6 מיליארד דולר, ושנה אחר-כך הכנסות של 3.6 מיליארד דולר. גוגל הגיע להכנסות של 1.5 מיליארד דולר ב-2003, חמש שנים אחרי היווסדה, ושנה לאחר-מכן להכנסות בסך 3.2 מיליארד דולר.
2010 הייתה שנה משמעותית במיוחד מבחינת פייסבוק: במהלכה היא הגיעה לחצי מיליארד משתמשים, וביצעה השתלטות זריזה על הרשת באמצעות כפתורי הלייק. לפי הערכות, שוויה עומד על לא פחות מ-50 מיליארד דולר. אין פלא, לפיכך, שמייסד ומנכ"ל החברה, מארק צוקרברג, נבחר השבוע לאיש השנה של מגזין טיים.


