גוגל משפרת את שירות התצוגה המקדימה לתוצאות החיפוש
משתמשי מנוע החיפוש יוכלו, החל מהימים הקרובים, לראות תמונות שיציגו את האתרים שהופיע בתוצאות, כדי לדעת האם הם רוצים להיכנס אליהם
שיפור נוסף לשירות החיפוש של גוגל: שירות תצוגה מקדימה מקיף לאתרים. החברה הודיעה היום (ג') בבלוג הרשמי שלה כי בימים הקרובים יוכלו הגולשים בתוצאות החיפוש של החברה לקבל, באמצעות לחיצה על כפתור שיוצג לצד התוצאות, תצוגה מקדימה של האתרים המוצגים שם. התצוגה תקל על הגולש לדעת האם הוא מעוניין לגלוש באתר, עוד לפני שהוא נכנס אליו.
המהלך מהווה הרחבה של האפשרות הקיימת גם כיום בגוגל, המאפשרת הצבה אוטומטית של תצוגות מוקטנות לצד תוצאות החיפוש. במבנה החדש, התמונה המקדימה תוצג רק אם יבחר המשתמש בכך במפורש. מעבר עם העכבר מעל לתמונה המוקטנת יגדיל את תמונת האתר, ויוסיף הדגשות בתוך האתר, במקומות שבהן מופיעה המילים שחיפש הגולש.
התצוגות המקדימות הן אחד מהשיפורים שהכניסה גוגל למנוע החיפוש שלה בחודשים האחרונים, בדומה לגוגל אינסטנט, המציג תוצאות חיפוש עוד בטרם סיים המשתמש להקיש את המילה. למרות נתח השוק הגדול שלה בתחום החיפוש, ממשיכה גוגל לחדש ולהשקיע, ולאחרונה תיארה את בינג, מנוע החיפוש המתחרה של מיקרוסופט, כ-"בעיה הכי גדולה שלנו".
במקביל, ממשיכה גוגל להשקיע במאבק בתחום הדפדפנים, שם צובר הכרום פופולריות, בין השאר על חשבון אקספלורר של מיקרוסופט. גוגל פועלת לקדם את כרום גם באמצעות השקעה בפרסום: אתמול נודע כי גוגל מממנת גלישה אלחוטית בחינם לתקופת החגים במספר חברות תעופה בארה"ב, כחלק ממסע הקידום של הדפדפן.


