גוגל ו-NBC יפסיקו את שיתוף הפעולה בפרסום לטלוויזיה
העסקה, שנחתמה ב-2008, היתה אמורה להכניס את שיטת הפרסומות במכירה פומבית של גוגל גם לתחום הטלוויזיה, אך השירות לא משך מפרסמים, ולא הציג ערך מוסף
16:38
14.10.10
גוגל ורשת השידור האמריקאית NBC הודיעו כי הם מבטלות את הסכם הפרסום ביניהן, שלפיו גוגל תמכור דקות פרסום בערוצי החברה, בדומה לפעילותה באינטרנט - כך מדווח האתר AdWeek. העסקה, שנחתמה ב-2008, נועדה להרחיב את פעילותה של גוגל כחברת פרסום גם מחוץ לאינטרנט, אך השירות לא תפס תאוצה.
על פי דיווחים, שיטת המכירה של גוגל, המתבססת על מכירה פומבית של שטח פרסום למרבה במחיר, לא מצאה חן בעיני המפרסמים המסורתיים בטלוויזיה, והיא התקשתה לספק לערוצים פרסומות אטרקטיביות. בנוסף, המומחיות של גוגל בקישור בין תכנים לבין פרסומות מתאימות לא באה לידי ביטוי בפרסום בטלוויזיה.
גוגל לא מוותרת לחלוטין עדיין על הפרסום בטלוויזיה, למרות אובדן השותפה הגדולה ביותר שלה. החברה ממשיכה בשיתוף פעולה עם מספר רשתות כבלים קטנות יותר, וייתכן שעם השקת טלוויזיות מבוססות על Google TV, תוכל גוגל לשפר את ההיצע בתחום זה.


