משרד התיירות יצא בקמפיין לשיווק ישראל כיעד תיירות בחורף
הקמפיינים, בהשקעה כוללת של כ-40 מיליון שקל, יצאו בין היתר בארה"ב, רוסיה, גרמניה, צרפת ומדינות סקנדינביה
משרד התיירות יצא בימים אלה בקמפיינים לשיווק ישראל בעולם כיעד תיירות אטרקטיבי לחודשי החורף, בהשקעה כוללת של כ-40 מיליון שקל, כך נמסר היום בהודעת המשרד. במסגרת תוכנית השיווק יצא המשרד בקמפיינים פרסומיים שיימשכו מספר חודשים, במדינות יעד לתיירות לישראל, בהן ארה"ב, רוסיה, גרמניה, צרפת ומדינות סקנדינביה. זאת, לצד פעילות שיווקית במדינות חדשות המגלות עניין בארץ, בהן דרום קוריאה, פולין ואוקראינה.
על פי הודעת המשרד, בקמפיין יושם דגש על מיתוג ישראל כארץ הקודש ובמרכזה ירושלים, כאשר בארה"ב ובמדינות נוספות תהיה פנייה ממוקדת ומשמעותית לקהילות האוונגליסטיות. "הקמפיין ילווה בפעילות אינטנסיבית להוספת סיטונאים המשווקים את ישראל", נמסר בהודעה.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, מסר: "מאחר והחורף הישראלי מהווה אטרקציה לתיירים ממדינות רבות בעולם, אנו פועלים לכך שתיירות החורף תתבסס ותתייצב כחלק משמעותי ממוצר התיירות שלנו".
על פי נתוני משרד התיירות, בין ינואר לאוגוסט השנה ביקרו בישראל 2.2 מיליון תיירים, ביניהם כ-480 אלף מארה"ב ומקנדה, כ-330 אלף מרוסיה, 113 אלף מגרמניה, 200 אלף מצרפת, 106 אלף מאיטליה, כ-120 אלף מאנגליה, 86 אלף מפולין, 52 אלף מאוקראינה ו-30 אלף מקוריאה.


