$
כלכליסט-טק

התשובה של טוויטר ל-Like של פייסבוק

אתר המיקרו-בלוגינג הפופולרי צפוי להציג כפתור שניתן יהיה להטמיע אותו באתרים חיצוניים, ובאמצעותו יוכלו הגולשים לקדם את התוכן בטוויטר ולעקוב אחריו. כך על פי דיווח הבלוג Mashable

יוסי גורביץ 11:07 11.08.10

 

טוויטר צפוי להציג בקרוב, ייתכן שאפילו כבר מחר, כפתור רשמי שניתן יהיה להטמעה באתרי תוכן. כך מדווח הבלוג המוערך Mashable, שהתוכניות לפיצ'ר החדש הגיעו לידיו, ולדבריו הוא אף הצליח כבר להפעיל אותו. בטוויטר טרם אישרו את הדברים.

 

הכפתור מיועד לאתרי תוכן, והוא מאפשר להם לקדם במהירות את הכתבות שלהם בטוויטר ולעקוב אחר מספר הפעמים שאחרים קידמו אותן. הכפתור מגיע בשלושה גדלים וחמש אפשרויות שונות להתאמה אישית, בהן אפשרות להזכיר בציוץ את חשבון הטוויטר של כותב התוכן. כתובות URL שייכללו בציוץ יכווצו אוטומטית על ידי טוויטר. על פי המסמכים שהגיעו לידי Mashable, ההטמעה נעשית באמצעות שורת קוד אחת, שאותה מוסיפים לקוד ה-HTML של האתר, והיא מתבצעת בתוך כמה דקות בלבד. 

 

אם וכאשר יוצג הכפתור, הוא יאפשר למשתמשים להביע את אהדתם לטקסטים באמצעות לחיצה על הכפתור, פעולה הדומה לכפתור ה-Like של פייסבוק, שהטמעה שלו הפכה לפופולרית מאד בקרב אתרי תוכן. ב-Mashable מציינים כי שירות דומה, TweetMeme, פעיל זה זמן והכפתור של טוויטר צפוי להתחרות בו ישירות, אך מעריכים כי טוויטר נמצאים בשיחות עם TweetMeme בנושא. יצוין כי בחודשים האחרונים כמה מקרים שבהם טוויטר הפעיל שירותים – הבולט שבהם הוא פרסומות – שהעמידו אותו במסלול התנגשות עם יזמים שבנו אפליקציות הנשענות על טוויטר.

 

כפתור הההטמעה של טוויטר, על פי Mashable
כפתור הההטמעה של טוויטר, על פי Mashable

 

 

x